شناسهٔ خبر: 29369059 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت راه و شهرسازی | لینک خبر

در سالن جلسات اداره كل راه وشهرسازی استان صورت گرفت:

دیدار مدیركل راه وشهرسازی استان ایلام با نمایندگان استان در مجلس

كاظمی مدیركل راه وشهرسازی استان ایلام با امینی و كاظم زاده نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت و گو كرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه وشهرسازی استان ایلام در این دیدار كه در سالن جلسات اداره كل راه وشهرسازی استان ایلام با حضور مدیران حوزه های مختلف راه وشهرسازی انجام شد طرفین به بررسی آخرین وضعیت پروژه های راه وشهرسازی استان پرداختند.

مدیركل راه وشهرسازی استان در این دیدار ضمن تقدیر از تلاش و پیگیری‌های نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان كرد در دو سه ماه اخیر نزدیك به ۶۰ پروژه از طرف این اداره كل به مناقصه گذاشته شده هر چند كه تعدادی از این پروژه ها تجدید مناقصه شده‌اند.

كاظمی افزود: اداره كل راه وشهرسازی استان ایلام پتانسیل اجرای پروژه‌های عمرانی در هر سطحی را دارد و در صورت تأمین اعتبار مورد نیاز پروژه های بیشتری برای اجرا به مناقصه خواهد رفت، ضمن اینكه اولویت این اداره كل اتمام پروژه های نیمه تمام حال حاضر است.

امینی در این نشست راه و شهرسازی استان را از فعا‌ل‌ترین ادارات اجرایی استان دانست و از پی‌گیری تأمین اعتبارات پروژه‌های راه و شهرسازی با همكاری سایر نمایندگان خبر داد.

كاظم زاده نیز در این دیدار اداره كل راه و شهرسازی استان را به لحاظ نیروی انسانی مجموعه‌ای توانمند خواند كه پتانسیل اجرای پروژه‌های عظیم را داشته و این مهم را اجرایی كرده است.

لازم به ذكر است در این جلسه پروژه‌های چهارخطه ایلام- مهران و مهران دهلران اندیمشك، حمیل – ایلام،  قاضی خان- بدره، واریانت چشمه چاهی ، پروژه چم سرخ حاضر میل، راه ارتباطی بلوطستان، راه روستایی تجریان بانخشك، راههای روستایی دره شهر ، تعیین تكلیف مسكن مهر دهلران و دره شهر ، طرح‌های جامع و جامع تفصیلی شهرهای مختلف استان ، مصلی دهلران و مسجد جامع شهرهای دره شهر و ملكشاهی ، مجتمع‌های فرهنگی و هنری ، راه‌های روستایی هلیلان و آبدانان و ملكشاهی و ... از جمله مباحث مطرح شده در این نشست بود.

نظر شما