شناسهٔ خبر: 29368660 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

دکتر دارابی در سفر به خوزستان از علی رشاد؛

خوزستان قطب تولیدات فرهنگی و رسانه ای دفاع مقدس است

دکتر دارابی در سفر به خوزستان از علی رشاد و احمد اسفندیاری از کارکنان واحد فنی صدا و سیمای مرکز خوزستان که در جنایت حادثه تروریستی اهواز مجروح شده بودند، عیادت و برای آنان آرزوی صحت، سلامتی و شفای عاجل کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه فرهگ و هنر خبرگزاری برنا؛ معاون امور استان های صداوسیما در این سفر در جمع مدیران صدا و سیمای مرکز خوزستان ، این مرکز صدا و سیما را قطب تولیدات فرهنگی و رسانه ای دفاع مقدس دانست و خواستار استفاده از ظرفیت و هنرمندان خلاق استان در تولید آثار رادیویی و تلویزیونی شد.

وی با اشاره به حضور اقوام مختلف در استان خوزستان تصریح کرد: برنامه های شبکه استانی خوزستان باید به گونه ای باشد که تمام مردم استان و اقوام متعدد حاضر در استان خودشان را در این قاب ببینند.

دارابی همچنین با اشاره به اینکه بخش بین الملل برای نخستین بار از سال 1399 به جشنواره تولیدات مراکز استان ها اضافه خواهد شد، بیان کرد : باید مرکز خوزستان که به کشور عراق نزدیک است تولیدات مشترکی را در سطح بین المللی با کشور همسایه خود داشته باشد.

وی شبکه های استانی صدا و سیما را محور توسعه پایدار در استان ها دانست و گفت: این شبکه ها باید با تولید برنامه های پر محتوا و فاخر امید را در سطوح مختلف جامعه پررنگ تر کنند.

دارابی با اشاره به برنامه های ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در معاونت امور استان ها عنوان کرد: بیان دستاوردهای انقلاب مانند استقرار نظام جمهوری اسلامی، مردم سالاری دینی، کسب استقلال و آزادی واقعی و انتقال آن به آحاد جامعه به ویژه نسل جوان و بهره گیری از ظرفیت حوزه های برنامه سازی از جمله برنامه های رسانه ملی برای چهلمین سال پیروزی انقلاب است.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران، انقلابی بزرگ در قرن بیستم است تصریح کرد: انتظار آن است که برنامه های ویژه ای برای بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب و معرفی رهبر کبیر آن به همت برنامه سازان  تولید شود تا امید به ویژه در جوانان تقویت شود.

نظر شما