شناسهٔ خبر: 29368620 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

ملاقات ایجنت دنی اولمو، پدیده 20 ساله دیناموزاگرب با مدیران بارسلونا

مهدی آزادی

اولمو را احتمالا به زودی در یک باشگاه بزرگ اروپایی خواهیم دید.

صاحب‌خبر -

طرفداری - دنی اولمو، وینگر اسپانیایی و 20 ساله دیناموزاگرب چشم بزرگان لالیگا را گرفته است.

دنی اولمو یکی دیگر از پدیده‌های فوتبال اسپانیا است. وینگر-مهاجم-هافبک تهاجمی 20 ساله‌ای که 4 سال پیش در 16 سالگی و پس از 7 سال حضور در لاماسیا، در ازای تنها 200 هزار یورو به تیم دوم دینامو زاگرب کرواسی پیوست. اولمو در دینامو به طرز حیرت انگیزی پیشرفت کرد و به وینگری مدرن تبدیل شد. حالا شرایط به گونه‌ای است که استعدادیابان باشگاه‌های بزرگ اروپایی همه بازی‌های او را از نزدیک دنبال می‌کنند.

به گزارش موندو دپورتیوو، یکی از این باشگاه‌ها، بارسلونا است. در واقع بارسا به طور جدی این بازیکن را زیر نظر دارد به نحوی که دیروز - سه شنبه - در کمپ تمرینی باشگاه، مدیران بارسا با ایجنت این بازیکن، خوانما لوپز دیدار و گفتگو کردند. اریک آبیدال و رامون پلانس هم در این ملاقات حضور داشتند. پلانس قرار است امشب از نزدیک نظاره‌گر عملکرد اولمو در دیدار تیم زیر 21 سال اسپانیا مقابل دانمارک باشد.

به جز بارسا، رئال مادرید هم طور ویژه اولمو را زیر نظر دارد. منچستریونایتد، سیتی و بایرن مونیخ نیز از جمله باشگاه‌هایی هستند که به اولمو علاقه دارند. جالب اینجاست که المپیک مارسی هم اولمو را زیر نظر دارد. تیمی که مدیر فنی‌اش، زوبی زارتا است. کسی که در دوران مدیریت او در بارسلونا، اولمو از لاماسیا جدا شد. 

در هر صورت گفته می‌شود دینامو همین حالا هم پیشنهادی 20 میلیون یورویی را برای اولمو رد کرده و در رسانه‌های کرواسی صحبت از 25 میلیون یورو به عنوان کف قیمت این وینگر خوش نقش و آینده‌دار است. دنی این فصل در 20 بازی برای دینامو در همه رقابت‌ها، 4 گل زده و 7 پاس گل نیز داده است.

نظر شما