شناسهٔ خبر: 29368270 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

حزب موریتانیایی:

تلاش دشمنان برای به زانودرآوردن محورمقاومت محکوم به شکست است

الجزیره-ایرنا- حزب موریتانیایی «الرفاه» با انتشار بیانیه ای در خصوص تجاوز اخیر نیروهای رژیم صهیونیستی به نوار غزه و همچنین جنگ اقتصادی آمریکا ضد مردم ایران تاکید کرد، چنین اقداماتی ضد محور مقاومت محکوم به شکست است و به نتیجه ای نمی رسد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، حزب الرفاه افزود، در حالی که برخی کشورهای عربی در حال نزدیک شدن به رژیم صهیونیستی و مشغول میزبانی از هیات های آن هستند و در شرایطی که دولت آمریکا و ایادی اش جنگی دیوانه وار ضد اقتصاد ایران آغاز کرده اند تا حامیان مقاومت را وادار به تسلیم شدن کنند، رژیم صهیونیستی از این شرایط استفاده کرد و به نوار غزه حمله کرد.
در ادامه این بیانیه که نسخه ای از آن در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است، رژیم صهیونیستی شماری از نیروهای خود را برای ترور نیروهای مقاومت به نوار غزه اعزام کرد اما تیم ترور شهید «نورالدین برکه» با وجود برنامه ریزی دقیق صهیونیست ها، سالم بازنگشت و با مقاومت قهرمانان مقاومت مواجه شد و حتی فرمانده آن نیز کشته شد.
این بیانیه افزود، حزب الرفاه ترور نیروهای مقاومت و همچنین سکوت شرم آور کشورهای عربی در این خصوص را به شدت محکوم و اعلام می کند در کنار نیروهای مقاومت و همچنین در کنار مردم ایران در مقابله با جنگ اقتصادی آمریکا و ایادی اش می ایستد.
رژیم صهیونیستی شامگاه یکشنبه گذشته حملات شدیدی را به منطقه غزه آغاز کرد که منجر به بروز تنش و درگیری های گسترده با نیروهای مقاومت فلسطین شد.
بنابر اخبار منتشره، شامگاه یکشنبه گروهی از کماندوهای ارتش رژیم صهیونیستی با خودرویی غیرنظامی وارد منطقه ای در شرق خان یونس شده و 'نور برکه' از فرماندهان گردان های شهید عزالدین قسام را ترور کردند.
پس از لو رفتن عملیات، نیروهای مقاوت با نظامیان صهیونیست درگیر شدند. به دنبال این جنایت، جنگنده‌های ارتش صهیونیستی اقدام به پشتیبانی از نظامیان این رژیم کرده و شرق خان‌ یونس را بمباران کردند تا این نیروها بتوانند عقب‌ نشینی کنند. در نتیجه این بمباران‌ها شماری از مبارزان فلسطینی به شهادت رسیدند.
هواپیماهای رژیم صهیونیستی در جریان حملات خود ساختمان شبکه ماهواره‌ای 'الاقصی' وابسته به جنبش حماس، مقر گارد ساحلی غزه، مقرهای عملیاتی نیروهای مقاومت و برخی منازل شهروندان غزه را بمباران کردند. گروه‌های مقاومت فلسطین نیز در مقابل شهرک‌ های صهیونیست نشین اطراف غزه را با ده‌ها موشک و خمپاره هدف قرار دادند.
خاورم **2041**

منبع: ایرنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

برچسب‌ها:

نظر شما