شناسهٔ خبر: 29366662 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

عضو تیم ملی بسکتبال با ویلچر:

دیدار با رهبری اهداف ورزشی‌ام را قوت بخشید

عضو تیم ملی بسکتبال با ویلچر گفت: دیدار با رهبری سبب شد تا جدی‌تر به‌آینده ورزشی‌ام نگاه کنم و هدفم برای حضور در بازی‌های پاراآسیایی و پارالمپیک قوت گرفت.

صاحب‌خبر -

حسن عبدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در مشهد، در خصوص دیدار امروز رهبر انقلاب با ورزشکاران گفت: دیدن رهبری برای همه یک آرزو است و خوشحالم که کسب مدال این فرصت را در اختیار من قرار داد تا این آرزوی برای من محقق شود.

عضو تیم ملی بسکتبال با ویلچر ادامه داد: فراهم کردن این فرصت برای کاروان پاراآسیایی نشان‌دهنده اهمیت دادن به‌ورزش جانبازان و معلولان در ایران است. 

وی خاطرنشان کرد: صحبت‌های ارزشمند رهبری در این دیدار رهنمود ما در ادامه زندگی ورزشی ما است، مهم‌ترین جمله رهبر خطاب به‌ورزشکاران از نظر من این بود که فرمودند: ورزش یک ارزش است و قهرمانان برفراز این کوه ایستاده‌اند، ورزش همگانی نیز دامنه‌ این کوه است که نظارت‌گر این قله است.

عبدی تصریح کرد: از نظر رهبری ورزشکاران سفیر کشورهای مختلف هستند و می‌توانند از این طریق فرهنگ اسلامی را در جهان ترویج دهند و با موفقیت در عرصه‌ ورزشی قدرت جوانان ما را به‌ رخ دشمنان کشور می‌کشند.

این عضو تیم ملی بسکتبال با ویلچر ادامه داد: این دیدار سبب شد تا جدی‌تر به‌آینده ورزشی‌ام نگاه کنم و هدفم برای حضور در بازی‌های پاراآسیایی و پارالمپیک قوت گرفت.

انتهای پیام/ 70066

نظر شما