شناسهٔ خبر: 29365997 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

چرا داورزنی بدون ضیایی به مکزیک رفت؟/ تلاشی دیگر برای ابقای رئیس بازنشسته فدراسیون والیبال!

خبرگزاری میزان- حضور ضیایی در اجلاس جهانی والیبال می توانست برای والیبال ایران بسیار مفید باشد زیرا وی می‌توانست در چنین اجلاس‌هایی بازی‌های تدارکاتی مناسبی برای تیم ملی قطعی کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان،اجلاس سالیانه فدراسیون جهانی والیبال قرار است در مکزیک برگزار شود و بر همین اساس محمدرضا داورزنی به عنوان عضو هیئت رئیسه این فدارسیون عازم این کشور شد. این در حالیست که قرار بود ضیایی هم راهی مکزیک شود اما شنیده می‌شود وی از سفر به این کشور انصراف داده است. حتی برای ضیایی بلیط رفت و برگشت هم تهیه شده بود که این بلیط 1000 دلاری هم سوخت. مشخص نیست بر چه اساس و به چه دلایلی وی از سفر به مکزیک منصرف شده است.

حضور ضیایی در اجلاس جهانی والیبال می‌توانست برای والیبال ایران بسیار مفید باشد زیرا وی می‌توانست در چنین اجلاس‌هایی بازی‌های تدارکاتی مناسبی برای تیم ملی قطعی کند.

همچنین شنیده می شود یکی از مسئولان داخلی به دنبال این است که با لابی با فدراسیون جهانی والیبال، زمینه را برای ابقای ضیایی فراهم کند. این مسئول که ارتباط خوبی با فدراسیون جهانی والیبال دارد به ابقای ضیایی خوش‌بین است و باید دید در نهایت این اتفاق رخ می دهد یا خیر.

انتهای پیام/

نظر شما