شناسهٔ خبر: 29365228 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

امسال 80 عمليات ناامن سازي ايران به وقوع پيوسته است

صاحب‌خبر -
خبرگزاري آريا - قزوين – ايرنا – فرمانده نيروي هوافضاي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي گفت: از ابتداي سال تاکنون حدود 70 يا 80 عمليات نا امن سازي ايران توسط گروهک هاي تروريستي به وقوع پيوسته است.

به گزارش ايرنا سردار اميرعلي حاجي زاده روز چهارشنبه در نشست خبري که در حاشيه کنگره سه هزار شهيد استان قزوين برگزار شد، افزود: دشمنان ايران اسلامي از جمله آمريکا، عربستان سعودي، امارات و رژيم صهيونيستي سه طرح جنگ اقتصادي،جنگ نظامي و ناامن سازي ايران را دنبال مي کنند.
وي گفت: آنها مي خواهند همان طرح ناامن سازي عراق و سوريه را در ايران پياده کنند و براي تحقق اين هدف به هر وسيله اي از جمله گروهک هاي تروريستي و منافق متوسل شده اند.
اين مسئول نظامي اضافه کرد: ايران با هوشياري و عمليات پيش دستانه موفق شد اتاق فکر گروهک هاي تروريستي را مورد هدف قرار داده و اکثر عمليات آنها را با شکست مواجه سازد.
وي اضافه کرد: تنها سه يا چهار درصد عمليات گروهک هاي تروريستي در سال جاري موفق بوده و مابقي عمليات هاي آنها شکست خورده است.
فرمانده نيروي هوافضاي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي با اشاره به توانمندي هاي نيروهاي مسلح و هوافضا گفت: تقريبا ماهانه يا هر فصل يک موفقيت جديد نظامي در کشور رونمايي مي شود اما به دليل برخي مصلحت ها همه آنها اطلاع رساني نمي شود.
حاجي زاده اضافه کرد: همواره در حوزه موشکي، هواپيمايي،پهبادهاي بدون سرنشين، جنگ الکترونيک،جنگ پدافندي و حوزهاي ديگر زميني، دريايي و فضايي کارهاي بزرگي انجام مي شود که برخي در مقاطع مختلف رسانه اي مي شود.
اين مسئول ادامه داد: برآيند اين دستاوردها قدرت برتر ايران در منطقه است که دوستان و دشمنان نيز به آن اذعان کرده اند.
وي با بيان اينکه اوج فناوري هاي يک کشور در حوزه نظامي به کار گرفته مي شود، افزود: امروزه براي ساخت و توليد يک موشک و هدايت آن براي برخورد به نقطه هدف فناوري بسيار پيچيده اي در ايران به کار گرفته شده است که در بخش هاي ديگر چنين فناوري وجود ندارد.
حاجي زاده گفت: ايران در دست يابي به اين فناوري پيچيده موفق بوده، اما چگونه است که هنوز برخي از مشکلات کشور در حوزه هاي مختلف از جمله اقتصادي و ... حل نشده است؟
وي گفت: به عنوان مثال رادار سوم خرداد که در اين کنگره به نمايش گذاشته شده هزار و 700 رادار تنظيم شده در يک سامانه است که با هم کار مي کنند و بي نظير است.
اين مسئول اضافه کرد: امروز در بخش غير نظامي با مشکل فناوري مواجه نيستيم بلکه مشکل اصلي ما در نوع مديريت است و اگر نگاه و الگوي ما برگرفته از فرهنگ ايثار و شهادت باشد تمامي موانع حل خواهد شد.
وي با بيان اينکه مردم نقش موثري در انتخاب مديران و اصلاح وضع جامعه دارند، گفت: مردم مي توانند با انتخاب مديران انقلابي و جهادي گام هاي بلندي را براي حل مشکلات جامعه بردارند.
حاجي زاده يادآور شد: ما از جبهه هاي پيچيده و سخت دوران دفاع مقدس عبور کرديم و کارهاي نشدني شدني شد و مي توانيم با مديريت بهتر از اين مقطع حساس نيز عبور کنيم.
6101
انتهاي پيام /*

برچسب‌ها:

نظر شما