شناسهٔ خبر: 29365056 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس خبر داد:

برگزاری نشست دولت ومجلس برای بررسی راهکارهای مقابله با تحریم

تهران- ایرنا- رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه بسته پیشنهادی این کمیسیون برای مقابله با تحریم ها آماده شده است، گفت: نشست مشترک وزیر اقتصاد، رئیس بانک مرکزی و مدیران ارشد نظام بانکی با اعضای کمیته ضد تحریم کمیسیون اقتصادی مجلس سه شنبه هفته آینده برگزار می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از خانه ملت، محمدرضا پورابراهیمی داورانی امروز- چهارشنبه- گفت: مجلس شورای اسلامی برای مقابله با دور جدید تحریم های آمریکا از ماه های گذشته اقداماتی را انجام داده و کمیته ضدتحریم کمیسیون اقتصادی مجلس راهکارهای ضد تحریمی را مورد بررسی قرار داده است.
وی با اشاره به اقدامات دولت در مقابله با تحریم ها، ادامه داد: سیاست آمریکا در به صفر رساندن فروش نفت ایران شکست خورده و با توجه به پیشنهاد مجلس، بورس نفت راه اندازی شده که اقدام خوبی است و این روش جدید فروش نفت در کنار روش های قبل لحاظ شده است.
پورابراهیمی ادامه داد: جلسه مشترکی در کمیسیون اقتصادی مجلس با حضور وزیر اقتصاد، رئیس کل بانک مرکزی و مدیران ارشد نظام بانکی و اعضای کمیته ضد تحریم کمیسیون، سه ‌شنبه هفته آینده با هدف بررسی راهکارهای مناسب برای مقابله با تحریم های مالی و نظام بانکی تشکیل می شود.
نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: بسته پیشنهادی کمیسیون اقتصادی برای مقابله با تحریم ها آماده شده است و حتی در صورت لزوم موضوع قانونگذاری در این رابطه نیز بررسی می شود.

**استفاده از ارزهای دیجیتال یکی از راهکارهای مقابله با تحریم ها است
وی ادامه داد: درباره پیمان‌های پولی دو و چند جانبه نیز بانک مرکزی اقداماتی انجام داده و این موضوع نیز در جلسه مشترک بررسی می شود.
پورابراهیمی یادآور شد: استفاده از ارزهای دیجیتال یکی از راهکارهای مقابله با تحریم ها است و در جلسه مشترک با رئیس کل بانک مرکزی و وزیر اقتصاد این راهکار مورد بررسی قرار می گیرد. تلاش می شود تا نظام بانکی در مقابله با تحریم های موفق شود.
سیام*3061*1535

منبع: ایرنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

برچسب‌ها:

نظر شما