شناسهٔ خبر: 29364257 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

حسین محبی: دلیلی ندارد رسول خادم مجددا قصد بازگشت به کشتی را داشته باشد

مجتبی خیلاپور

رسول خادم از سمت خود در فدراسیون کشتی استعفا کرده بود.

صاحب‌خبر -

طرفداری- محمدحسین محبی، عضو مجمع فدراسیون کشتی در مورد آغاز مسابقات قهرمان کشوری از فردا (پنجشنبه) در قصرشیرین اظهار داشت:

ما میزبان رقابت‌های کشتی‌ آزاد در رده سنی بزرگسالان هستیم و پذیرش تیم‌ها در قصرشیرین آغاز شده است. امیدوار هستیم که میزبان خوبی برای قهرمان کشوری باشیم.

به گزارش تسنیم، وی در مورد انتخاب غلامرضا محمدی به عنوان سرمربی تیم ملی آزاد ادامه داد:

حمید بنی‌تمیم در این رابطه زنگ زد و من هم موافقتم را اعلام کردم. به هرحال بنی‌تمیم تا 3 ماه سرپرست فدراسیون کشتی و بعد از آن شاهد برگزاری انتخابات هستیم و رئیس جدید می‌تواند سرمربی تیم ملی را انتخاب کند. حالا شاید نظر رئیس فدراسیون هم روز غلامرضا محمدی باشد. او قبلا هم سرمربی بزرگسالان بوده و همه بچه‌ها از او شناخت دارند و او هم همه کشتی‌گیران را می‌شناسد.

محبی با تاکید بر اینکه بعید می‌دانم رسول خادم دیگر قصد بازگشت به کشتی را داشته باشد، تصریح کرد:

رسول خادم خودش رفت، او را بیرون که نکردند، پس دلیلی ندارد دوباره بخواهد برگردد. او یک بار سال گذشته استعفا داد و بعد اعضای مجمع خواستند برگردد که او هم بازگشت. حالا دوباره استعفا داده و من که فکر نمی‌کنم دیگر به کار برگردد. به هر حال اشتباه این بود که او هم سرمربی تیم ملی بود و هم رئیس فدراسیون. خیلی‌ها این را به او گفتند ولی خودش دوست داشت که سرمربی باشد در حالیکه با این وضعیت نمی‌شد کار کرد. نمی‌شود در کار فنی دخالت کرد و هم سرمربی تیم ملی بود و هم مدیر مجموعه. افرادی دیگری هم بودند که می‌توانستند کار مربیگری انجام دهند.

نظر شما