شناسهٔ خبر: 29364085 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

مدیرعامل جدید اتحادیه قرآنی خراسان رضوی منصوب شد

گروه فعالیت‌های قرآنی - حجت الاسلام حجت مجیدی بیلندی به عنوان مدیر عامل اتحادیه تشکل ها و مؤسسات قرآن و عترت خراسان رضوی معرفی شد.

صاحب‌خبر -

مدیرعامل جدید اتحادیه قرآنی خراسان رضوی منصوب شدبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی حجت الاسلام حجت مجیدی بیلندی با رای اعضای هیات مدیره اتحادیه تشکل ها و موسسات قرآن و عترت خراسان رضوی به عنوان مدیرعامل جدید این اتحادیه معرفی شد.

بنابراین گزارش، حجت الاسلام مجیدی بیلندی در ابتدای سال دوم فعالیت اتحادیه مدغم قرآنی خراسان رضوی عنوان مدیرعامل این اتحادیه انتخاب شده است.

وی در حالی عهده دار این سمت شده که طی یک سال گذشته و از ابتدای شکل گیری اتحادیه قرآنی جدید خراسان رضوی و در انتخابات مجمع عمومی به عنوان عضوی از هیات مدیره انتخاب و تاکنون به فعالیت خود ادامه داده است.

پیش از این، یعنی در اولین سال فعالیت اتحادیه مؤسسات و تشکل های قرآنی خراسان رضوی، طلیعه حسینی با انتخاب اعضای هیات مدیره، مدیرعاملی اتحادیه را عهده دار شده بود.

حجت الاسلام مجیدی در سال های اخیر به عنوان مدیر عامل موسسه قرآن و عترت نوید رضوان مشهد با اولویت آموزش تخصصی قرآن به دانش آموزان فعالیت داشته است.

انتهای پیام

نظر شما