شناسهٔ خبر: 29364064 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

منابع خبری عبری زبان:

پوتین نتانیاهو را مسئول تنش های اخیر غزه دانست

برخی منابع خبری عبری زبان از پیام پوتین به نتانیاهو خبر داده اند که در آن مسئولیت تنش های اخیر در مرزهای غزه را متوجه نخست وزیر رژیم صهیونیستی نموده است.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) به نقل از خبرگزاری رام الله الاخباری، خبرگزاری «کورسور» اسرائیل اعلام کرد نتانیاهو پیامی از مسکو دریافت کرده است که در آن ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه مسئولیت تنش های اخیر در مرزهای غزه را متوجه نخست وزیر اسرائیل دانسته است.

 

این خبرگزاری افزود: پوتین همچنین به نتانیاهو نسبت به عواقب امکان حمله نظامی احتمالی به سوریه و حزب الله لبنان هشدار داد.

 

ارتش رژیم صهیونیستی از حمله به 150 هدف در نوار غزه خبر داد.

 

بر اساس اعلام رسانه های صهیونیستی ارتش اسرائیل مدعی است حمله به اهداف غزه پس از شلیک موشک های مقاومت به اراضی اشغالی انجام شده است.

 

پس از شلیک موشک های مقاومت با اراضی اشغالی آژیرهای خطر به صدا در آمده و شهرک نشینان به پناهگاه ها هجوم بردند.

 

ارتش اسرائیل در بیانیه ای اعلام کرد گروه های مقاومت فلسطینی 470 موشک از غزه به اراضی اشغالی شلیک کرده اند که گنبد آهنین تنها 120 مورد از آنها را ساقط کرده است.

 

رسانه های صهیونیستی همچنین از احتمال استعفعای لیبرمن به دلیل اختلافات عمیق با نتانیاهو در خصوص سیاست های اسرائیل در قبال غزه خبر می دهند که این مساله می تواند به یک بحران سیاسی برای کابینه نتانیاهو منجر شود.

 

انتهای پیام/ح.ع/

نظر شما