شناسهٔ خبر: 29364027 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

نگاه غرب به زن چگونه است؟ +فیلم

نماهنگی کوتاه برگرفته از سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره نحوه نگرش غرب و جوامع غربی به زن و همچنین تفاوت آن با دیدگاه اسلام نسبت به زنان را مشاهده می‌کنید.

صاحب‌خبر -

نگاه غرب به زن نگاهی گمراه کننده و ناقص استبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ زن به عنوان مخلوق دیگر خداوند در کنار مرد خلق شده و هدف پروردگار از خلق و آفرینش زن و مرد کمک به تکامل یافتن دیگری است. نه جنس زن بر مرد برتری دارد و نه مردان نسبت به زنان برتر و ارجح‌تر شمرده می‌شوند.

زن و مرد مکمل یکدیگر به شمار می‌روند و در واقع هدف از آفرینش آن‌ها چیزی جز تحقق این مطلب نیست و در روایات اسلامی معصومین علیهم السلام نیز بارها بر نقش مکمل بودن زن و مرد تأکید شده است.

کشورهای غربی و مسئولان رده بالای این کشورها همواره در تلاش هستند تا بگویند نگاه متفاوت و ارزنده‌تری نسبت به زنان دارند اما در عمل هیچگاه موفق نبوده و بیشترین رویکرد و نگرشی که درباره زنان از خود بروز داده‌اند، نگاهی ابزاری و به دور از شأن و منزلت والای زنان بوده است.

در ادامه نماهنگی کوتاه برگرفته از سخنان حضرت آیت‌اللّه خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره نحوه نگرش غرب و جوامع غربی به زن و همچنین تفاوت آن با دیدگاه اسلام نسبت به زنان را مشاهده می‌کنید.

رهبر معظم انقلاب نگاه غرب به زنان را نگاهی منحط، ناقص و گمراه کننده برمی‌شمرند و معتقدند که این دیدگاه درست در مقابل نگرش اسلام و دین مبین اسلام به زن و جایگاه والا و ارزشمند زنان قرار دارد.

mp4
<div id="video-display-embed-code"><script src="https://www.yjc.ir/fa/news/play/embed/6730341/8941727?width=400&height=300"></script></div>

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما