شناسهٔ خبر: 29363308 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

اردبیل میزبان هفته چهارم مسابقات لیگ جهانی والیبال شد

اردبیل - ایرنا - رییس هیات والیبال استان اردبیل از انتخاب این استان به میزبانی هفته چهارم مسابقات لیگ جهانی والیبال خبر داد.

صاحب‌خبر -

نادر فلاحی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: لیگ جهانی والیبال که بالاترین سطح مسابقات جهانی است یکی از رویدادهای شاخص ورزشی دنیا محسوب می شود و میزبانی هفته چهارم آن به استان اردبیل واگذار شد.
وی بیان کرد: میزبان هفته سوم این مسابقات با حضور چهار تیم از کشورهای لهستان، روسیه، کانادا و ایران استان آذربایجان غربی خواهد بود و در هفته چهارم نیز این مسابقات در اردبیل برگزار شده و تیم هایی فرانسه، پرتقال، استرالیا و ایران در آن حضور خواهند یافت.
رییس هیات والیبال استان اردبیل گفت: مسابقات هفته چهارم در تاریخ 21 لغایت 23 ژوئن (31 خرداد تا 2 تیر ماه سال 98) برگزار می شود.
به گفته فلاحی، جهت ارزیابی امکانات سخت افزاری استان اردبیل، 13 آذرماه ناظر و بازرس فدراسیون جهانی والیبال به اردبیل سفر خواهد کرد.
وی با اشاره به کارنامه درخشان اردبیل در برگزاری مسابقات امیدهای آسیا و انتخابی جهان افزود: با توجه به سطح مسابقات، این رویداد ورزشی به مراتب در سطح بالاتری از 2 رویداد قبلی برگزار شده در استان است.
رییس هیات والیبال استان اردبیل گفت: این رویداد فرصتی جهت معرفی توانمندی استان در گردشگری ورزشی بوده و می تواند شور و نشاط اجتماعی را در بین جوانان رقم بزند.
فلاحی بیان کرد: به دلیل سطح برگزاری این رویداد ورزشی از تمامی قاره های جهان و تلویزیون های دنیا پخش خواهد شد.
3006/6016

نظر شما