شناسهٔ خبر: 29360085 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

اجرای طرح پلاک گذاری مسکن روستایی در تایباد آغاز شد

مشهد- ایرنا- فرماندار تایباد گفت: اجرای طرح پلاک گذاری واحدهای مسکونی روستایی این شهرستان در قالب شماره کدپستی 10 رقمی آغاز شد.

صاحب‌خبر -

حسین شرافتی راد روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در چارچوب اجرای این طرح با همکاری اداره پست و بخش خصوصی و قرار است تمامی واحدهای مسکونی روستایی شهرستان تایباد تا پایان سال پلاک گذاری شوند.
وی ادامه داد: طرح پلاک گذاری واحدهای مسکونی در سطح 35 روستا شامل بخش مرکزی با 22 روستا و میان ولایت با 13 روستا برای بیش از 10 هزار و 200 واحد انجام می شود.
فرماندار تایباد یکسانسازی و تسهیل در امر خدمات رسانی در راستای دستیابی به خدمات دولت الکترونیک را هدف این طرح ذکر و بیان کرد: در این چارچوب تعیین نشانی دقیق و خوانایی آدرس منزل، شتاب در امر توزیع قبوض و مرسولات پستی، شناسنامه دار شدن املاک، تسهیل در امر خدمات رسانی در مواقع اضطراری از قبیل فوریتهای امداد و نجات، آتش نشانی و خدمات پزشکی، ارائه خدمات مطلوب و سریع از جانب سازمانها و نهادهای دولتی، زیبا سازی محیط و یکسانسازی را از دیگر اهداف اجرای طرح پلاک گذاری برشمرد.
مرکز شهرستان 120 هزار نفری تایباد در فاصله 228 کیلومتری جنوب شرق مشهد واقع است. تایباد مرکب از دو شهر، دو بخش مرکزی و میان ولایت 35 روستا دارد. 36 هزار نفر از جمعیت این شهرستان ساکن روستاها هستند.
7494/1858

نظر شما