شناسهٔ خبر: 29360042 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

پرسپولیسی‌ها کاپ سوپرجام را نگیرند، چون باید زود پس بدهند!

معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت: برگرداندن جپاروف و تیام را رسانه‌ای نمی‌کنیم تا قیمتشان بالا نرود.

صاحب‌خبر -

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از خبر ورزشی، علی خطیر درباره اتفاقات باشگاه استقلال حرف زد. البته از لیستی که گفته می‌شود شفر به فتحی داده تا با آن تیم را برای نیم‌فصل دوم آماده کنند اظهار بی‌اطلاعی کرد. معاونت ورزشی باشگاه استقلال درباره اهدای کاپ سوپرجام به پرسپولیس هم نظر داد.

* در دیداری که شفر با فتحی داشته لیست خرید و مازاد را ارائه کرد؟
من از انجام این دیدار مطلع هستم ولی از محتوای آن خبر ندارم. نمی‌دانم لیستی داده شده یا نه.

* یعنی شما به عنوان معاونت ورزشی باشگاه لیستی برای مذاکره با بازیکنان جدید ندیده‌اید؟
هنوز نه!

* فکر نمی‌کنید دیر باشد و اتفاقات تابستان و فصل نقل و انتقالات تکرار شود؟
... البته این‌طور نیست که ما هم بیکار نشسته باشیم ولی قرار نیست درباره مسائلی که هنوز قطعی نشده حرف بزنیم.

* موضوع تیام و جپاروف تا چه اندازه جدی شده است؟
از قول من بنویسید اگر ما چنین تصمیمی هم داشته باشیم، آیا عاقلانه است درباره اش در بوق و کرنا بدمیم تا به دست خودمان ارزش و قیمت بازیکن را بی‌دلیل بالا ببریم؟ این رفتار حرفه‌ای است یا اینکه باید مذاکرات‌مان را با بازیکنان مد نظر انجام داده و بعد مسائل را رسانه‌ای کنیم؟

* یعنی تیام و جپاروف را شما سر زبان‌ها نینداختید؟
البته که نه!

* پس هواداران روی بازگشت این دو بازیکن حساب نکنند؟
در این برهه فقط باید به باشگاه کمک کرد که در آرامش برنامه‌هایش را پیش ببرد، ضمن اینکه مادامی که سرمربی تیم از باشگاه بازیکنی را نخواسته نمی‌توان درباره اش مسئله‌ای را تأیید یا تکذیب کرد.

* درباره ادامه همکاری باشگاه با شفر گفته می‌شود او شانس آورده که دیدار با پدیده لغو شد وگرنه با شکست در آن بازی قطعاً کنار گذاشته می‌شد.
این‌طور نیست. شفر با قدرت به کارش ادامه می‌دهد. شک نکنید پس از تعطیلی پیش‌رو و بازسازی تیم، استقلال با قدرت و برد به لیگ برمی‌گردد.

* با توجه به اینکه گفتید در پشت پرده، بازیکنانی را برای اضافه شدن به استقلال مد نظر دارید نوید یک تیم بهتر در نیم‌فصل دوم را به هواداران می‌دهید؟
حتماً همین‌طور است. باشگاه و به ویژه آقایان فتحی و شفر دنبال این هستند که تیمی به مراتب بهتر از تیمی که در نیم‌فصل اول داشتیم را برای نیم‌فصل دوم راهی رقابت‌ها کرده و نتایج دور رفت را در دور برگشت جبران کنیم.

* باشگاه برای پرداخت پول شفر به مشکل برخورده است؟
اجازه بدهید در این باره واحد مالی باشگاه پاسخ بدهد. فقط در همین حد بگویم استقلال در کدام برهه از تاریخ تأسیسش تاکنون مشکل مالی نداشته که الان وضعش خوب باشد؟ مسئولان ذی‌ربط یک بار هم که شده از منابع بزرگ مالی مانند تبلیغات دور زمین، پخش تلویزیونی و یا فروش بلیت، سهم واقعی استقلال را بدهند تا بخش عمده‌ای از مشکلات استقلال برطرف شود.

* خبر دارید پرسپولیسی‌ها دو هفته دیگر می‌خواهند کاپ قهرمانی سوپرجام را تحویل بگیرند؟
پیشنهاد می‌کنم جام را نگیرند، چون باید در آینده‌ای نزدیک آن را پس بدهند. قطعاً با صدور رأی دادگاه CAS این اتفاق خواهد افتاد.

نظر شما