شناسهٔ خبر: 29356330 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

دبیر استانی جشنواره «جایزه ادبی یوسف» خبر داد؛

شرکت ۸۰ اثر در جشنواره «جایزه ادبی یوسف» فارس

«صمصام مسعودی» با بیان اینکه هشتمین دوره جشنواره کشوری «جایزه ادبی یوسف» امسال برگزار خواهد شد، گفت: این جشنواره برای نخستین‌بار به صورت ۲ مرحله‌ای در سطح استانی نیز برگزار شد که تاکنون بیش از ۸۰ اثر از نویسندگان و هنرمندان استان به این جشنواره ارسال شده است.

صاحب‌خبر -

شرکت80 اثر در جشنواره «جایزه ادبی یوسف» فارسبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از شیراز، «صمصام مسعودی» دبیر جشنواره «جایزه ادبی یوسف» با اشاره به برگزاری مرحله استانی این جشنواره توسط اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس، اظهار داشت: فراخوان این جشنواره در تابستان امسال اعلام شد و تاکنون بیش از ۸۰ اثر از طرف نویسندگان و هنرمندان به مرحله استانی این جشنواره ارسال شده است.

وی بیان داشت: امسال هشتمین دوره برگزاری این جشنواره برای نخستین‌بار به صورت ۲ مرحله و در سطح استانی و کشوری برگزار خواهد شد.

دبیر جشنواره جایزه ادبی یوسف، با اشاره به اینکه قالب این جشنواره داستان کوتاه است، اظهار داشت: موضوعات این جشنواره نیز دفاع مقدس، ایثارگری رزمندگان و جانبازان، شهدای مدافع حرم، شهدای ترور و مقاومت ملل و بیداری اسلامی و موضوع ویژه نیز حماسه فتح خرمشهر است.

مسعودی گفت: اختتامیه جشنواره استانی آذرماه در شیراز برگزار و تعداد ۲۰ اثر از رزمندگان استان جهت رقابت کشوری توسط داوران انتخاب و ارسال خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما