شناسهٔ خبر: 29353932 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

از اعتبارات داخلی سازمان بنادر؛

اسکله جدید کنگان کلنگ‌زنی می‌شود

بوشهر - فرماندار شهرستان کنگان گفت: اسکله جدید کنگان از اعتبارات داخلی سازمان بنادر کلنگ زنی می شود.

صاحب‌خبر -

فتح الله نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از احداث اسکله جدید در بندر کنگان خبر داد و اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌های شهرستان را به صورت ویژه دنبال می‌کنیم که یکی از موضوعات مهم بهبود وضعیت زیرساخت‌های بندری است.

وی اضافه کرد: در خصوص احداث اسکله جدید در بندر کنگان نشستی را با راستاد مدیر عامل سازمان بنادر و کشتیرانی کشور و همچنین کارشناسان زیر مجموعه این سازمان داشتیم و همچنین نشستی در سازمان برنامه و بودجه داشتیم و بحث های مختلفی با حضور کارشناسان سازمان بنادر انجام گرفت.

وی اظهار داشت: نتیجه نهایی نشست این شد که از محل داخلی اعتبارات سازمان بنادر و کشتیرانی کشور، نسبت به ایجاد اسکله جدید بندر کنگان اقدام شود.

فرماندار شهرستان کنگان در ادامه یادآور شد: جا دارد از مدیر عامل سازمان بنادر و کشتیرانی کشور بابت همراهی در این موضوع، تشکر ویژه ای داشته باشم. اراده ایشان را برای انجام این کار قوی دیدم.

نوروزی همچنین در خصوص جانمایی این اسکله گفت: طرح مطالعاتی این کار انجام شده است ضمن اینکه در طرح مطالعاتی سازمان بنادر نیز وجود دارد.

فرماندار شهرستان کنگان با تقدیر از نقش پر رنگ نماینده مردم جنوب استان بوشهر در خصوص گرفتن این امتیاز بسیار مهم و زیر ساختی برای منطقه بیان کرد: خانم الماسی در جلساتی که در پایتخت انجام می شود قدرت رایزنی بسیار بالایی را داشتند و برای تحقق این خواسته مردمی به شکل کامل و بسیار موثر با ما به عنوان پیگیر کننده همراهی کردند.

نظر شما