شناسهٔ خبر: 29353780 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

ساندرو تونالی، ستاره نوظهور فوتبال ایتالیا که توجه باشگاه‌های بزرگ ایتالیایی و پپ گواردیولا را به خود معطوف کرده است (همراه با ویدیو)

میلاد گودرزی

ساندرو تونالی، این روزها به عنوان پیرلوی جدید فوتبال ایتالیا، توجه بسیاری از باشگاه های مطرح ایتالیایی و انگلیسی را به خود جلب کرده است.

صاحب‌خبر -

طرفداری-  ساندرو تونالی، هافبک جوان برشا، پدیده نوظهور فوتبال ایتالیا که به اردوی تیم ملی بزرگسالان این کشور دعوت شده، از شباهت‌ ظاهری و سبکی اش به پیرلو که بگذریم، نمایش‌های او در فصل گذشته، توجه یوونتوس، اینتر و میلان را به خود معطوف کرده و گفته می‌شود پپ گواردیولا هم بازی او را زیر نظر قرار داده است.

هافبک 18 ساله کنونی برشا که در آکادمی پیاچنزا و برشا رشد پیدا کرده است، پس از 11 بازی با پیراهن تیم زیر 19 ساله های ایتالیا، حالا به تیم اصلی دعوت شده است. کوریره دلو اسپورت می‌گوید یوونتوس آماده است تا هرکاری برای جذب ساندرو تونالی 18 ساله انجام دهد، حتی اگر نیاز به پرداخت 20 میلیون یورو برای جذب این ستاره جوان باشد. فابیو پاراتیچی، مدیر باشگاه یوونتوس و مسئول نقل و انتقالات این باشگاه می گوید:

سخت نیست که چنین بازیکنی را دنبال کرد. حالا که مانچینی او را به تیم ملی دعوت کرده باشگاه های بیشتری به دنبال او خواهند بود، اما دعوت او به تیم ملی چیزی نبود که ما را متوجه موضوعی تازه کند، ما پیش از این هم از ارزش های بالای او آگاه بودیم. 

برشا همین تابستان گذشته، پیشنهادهای 10 میلیون یورویی اینتر و رم را برای این بازیکن رد کرده بود. 

 

برخی از مهارت‌های این ستاره نوظهور در فصل 2017/18

تونالی در تازه ترین مصاحبه اش عنوان کرده بود که عاشق سبک بازی گتوزو است و هوادار میلان بوده است، برخی رسانه‌ها او را به میلان نیز لینک کرده اند، اما فعلا یوونتوس مشتری جدی این بازیکن بوده است. از طرفی گاتزتا دلو اسپورت نوشته که استعدادیاب های منچسترسیتی، در ماریو ریگامونتی، بازی ساندرو تونالی را از نزدیک مشاهده کرده اند. به غیر از منچسترسیتی، گاتزتا می گوید چلسی هم نیم نگاهی به این ستاره جوان ایتالیایی دارد.

نظر شما