شناسهٔ خبر: 29353771 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

مهلت ارسال مقاله به همایش ملی انقلاب اسلامی تمدید شد

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سفیدان با اشاره به زمان برگزاری این همایش ملی تصریح کرد: این همایش دهه فجر امسال همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با محوریت گفتمان انقلاب اسلامی و مسئله کارآمدی و گفتمان انقلاب اسلامی؛ فرصت‌ها و چالش‌ها برگزار می‌شود.

وی با تشریح محور‌های همایش ملی انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: این همایش که با هدف پرداخت علمی به کارنامه چهل ساله انقلاب اسلامی برگزار می‌شود شامل محور‌های «گفتمان انقلاب اسلامی و کارآمدی» است که شامل موضوعاتی، چون «مشارکت سیاسی، کارآیی و اثربخشی دولت، انقلاب اسلامی و توزیع قدرت، انقلاب اسلامی و حقوق شهروندی، انقلاب اسلامی و حاکمیت قانون، انقلاب اسلامی و قانونگذاری، انقلاب اسلامی و پاسخگویی، انقلاب اسلامی شفافیت، انقلاب اسلامی و عدالت، انقلاب اسلامی و حوزه عمومی» است.

سفیدان همچنین مردمی بودن نظام، انقلاب اسلامی و ایدئولوژی، پیشرفت‌های علمی، انقلاب اسلامی و جوانان، انقلاب اسلامی و امنیت، انقلاب اسلامی و وحدت ملی، انقلاب اسلامی و خودکفایی، انقلاب اسلامی و تمدن‌سازی، انقلاب اسلامی و بیداری اسلامی، انقلاب اسلامی و هنر و ... را از جمله موضوعات این محور برشمرد.

 

 

نظر شما