شناسهٔ خبر: 29353573 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه مردم‌سالاری | لینک خبر

اخبارکوتاه

صاحب‌خبر -

سولاری تا 2020 سرمربی رئال می‌شود

روزنامه آس اسپانیا مربی موقت رئال را به عنوان سرمربی جدید رئال مادرید معرفی کرد.
به گزارش فارس، روزنامه آس اسپانیا تیتر یک چاپ امروزش را به سولاری، مربی موقت رئال مادرید اختصاص داده است و عنوان کرده که او به عنوان سرمربی جدید کهکشانی ها تا سال 2020 می‌ماند. روزنامه مارکا اسپانیا نیز در چاپ امروزش به این موضوع پرداخته است و این رسانه مادریدی نیز سولاری را به خاطر کسب نتایج خوب در این مدت کوتاه به عنوان سرمربی رئال تا سال 2020 معرفی کرد.

عزم مسی برای شکستن رکورد پله

ستاره آرژانتینی به دنبال شکستن رکورد اسطوره برزیلی است. به گزارش فارس، روزنامه موندو دپورتیوو اسپانیا خبر داد که لیونل مسی، ستاره آرژانتینی بارسلونا با 2 گلی که به رئال بتیس زد  شمار گل هایش با بارسلونا را به عدد 566 رساند تا به دومین گلزن تاریخ فوتبال باشگاهی باشد که با پیراهن یک تیم به این تعداد گل رسیده است. پله در سانتوس 18 فصل بازی کرده و در این مدت 643 گل به ثمر رسانده است و از حیث رکورددار است اما مسی به دنبال شکستن رکورد پله با بارسلونا است. او اکنون 78 گل نیاز دارد تا رکورد پله را بشکند. با توجه به اینکه میانگین تعداد گل مسی در بارسلونا سالیانه 50 است و قراردادش با این باشگاه تا سال 2021 است انتظار می‌رود او رکود پله را بشکند.

نامه کتبی روزبه چشمی به باشگاه استقلال

مدافع ملی پوش تیم فوتبال استقلال در نامه‌ای به این باشگاه بابت اتفاقات تمرین هفته قبل عذر‌خواهی کرد.
به گزارش فارس، روزبه چشمی مدافع تیم فوتبال استقلال که به همراه فرشید اسماعیلی به خاطر مسائل انضباطی از حضور در تمرینات این تیم محروم شده‌ بودند در نامه‌ای به مسئولان این باشگاه علاوه‌ بر عذر‌خواهی همه گونه تصمیم‌گیری در مورد وی را به باشگاه واگذار کرد. چشمی که به دلیل حضور در اردوی تیم ملی در جلسه کمیته انضباطی این باشگاه شرکت نکرده بود در نامه به باشگاه اعلام کرده هر تصمیم که آنها بگیرند پذیرا خواهد بود. این در حالی است که فرشید اسماعیلی بابت اشتباهش در یکی از تمرینات که منجر به خط خوردن نامش از بازی با ماشین‌سازی شد از مسئولان و کادر فنی این تیم عذر‌خواهی کرد.

فولاد - پرسپولیس؛ دیدار افتتاحیه فولاد آره‌نا

دیدار افتتاحیه ورزشگاه جدید فولاد خوزستان در هفته هفدهم بین این تیم و پرسپولیس برگزار خواهد شد.
با اعلام سعید فتاحی، مسئول مسابقات لیگ برتر فوتبال، دیدار افتتاحیه ورزشگاه فولاد آره‌نا، ورزشگاه جدید فولاد خوزستان در هفته هفدهم بین دو تیم فولاد خوزستان و پرسپولیس برگزار خواهد شد. پیش از این گفته شد بود که قرار است دیدار افتتاحیه این ورزشگاه یک دیدار ملی باشد و فولاد آره‌نا میزبان یکی از بازی‌های دوستانه تیم ملی باشد. این ورزشگاه با حضور مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان و اسحاق جهانگیری، معوان اول رئیس جمهور افتتاح شد.

برگزاری اردوی تیم ملی یک هفته دیرتر

با تایید کارلوس کی روش اردوی آخر تیم ملی برای جام ملت های آسیا یک هفته دیرتر برگزار می‌شود.
به گزارش «ورزش‌سه»، سازمان لیگ می‌خواهد هرطور شده 3 بازی معوقه پرسپولیس را در نیم فصل اول لیگ برتر برگزار کند و به همین خاطر مجبور است برای بار چندم تغییراتی را در برنامه مسابقات ایجاد کند. 
از این رو مسئولان سازمان لیگ برتر برگزاری همه دیدارهای معوقه با کمبود زمان مواجه بود که این ماجرا فقط به دست کارلوس کی‌روش حل می‌شد. از این رو بعد از جلساتی که مسئولان سازمان لیگ با کی روش برگزار کردند، در نهایت سرمربی تیم ملی راضی شد که یک هفته دیرتر اردوی آخر منتهی به جام ملت‌ها را برگزار کند.
 سعید فتاحی در این خصوص عنوان کرد: «ما جلسه‌ای با آقای کی‌روش برگزار کردیم و تصمیم گرفته شد که اردوی تیم ملی یک هفته دیرتر انجام شود تا بتوانیم بازی‌های عقب‌افتاده پرسپولیس، سایپا، استقلال و نفت آبادان را برگزار کنیم و آقای کی‌روش هم با این موضوع موافقت کرد تا بتوانیم با نظم بیشتری لیگ را برگزار کنیم تا فشار زیادی 
هم به بازیکنان نیاید.»
 

برچسب‌ها:

نظر شما