شناسهٔ خبر: 29353410 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه ابتکار | لینک خبر

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:

هجمه کنندگان به ظریف، علیه خود افشاگری می‌کنند

صاحب‌خبر - عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: هجمه کنندگان به آقای ظریف وارد افشاگری علیه خود شده‌اند، این افراد نشان می‌دهند که به اصول اسلامی و اخلاقی پایبند نیستند.
به گزارش ایرنا، سید محمد صدر درباره هجمه‌های صورت گرفته علیه اظهارات محمدجواد ظریف درخصوص موضوع مبارزه با پولشویی، به وجود برخی مخالفت‌ها توسط افراد و جریان‌های خاص در موضوع برجام اشاره کرد و گفت: این افراد و گروه‌ها با لوایح مرتبط به FATF مخالف هستند که این نشان از مواضع آن‌ها در جهت تامین خواسته‌های رئیس ‌ایالات متحده آمریکا است که باید آن را اصلاح کنند.
عضو مجمع تشخیص مصلحت به هجمه‌های ایجاد شده علیه وزیر خارجه کشورمان اشاره و اظهار کرد: این نوع سخنان که توسط برخی افراد علیه ظریف گفته می‌شود، غیر از اتهام چیز دیگری نیست و نشان می‌دهد مواضع آن‌ها در جهت منافع آمریکا و خواسته‌های ترامپ است.
صدر با اشاره به اینکه مهم‌تر از همه چیز خواسته و نظر مردم است، گفت: هر چه بیشتر این افراد علیه ظریف سخن بگویند، بیشتر خود را افشا می‌کنند و اتهاماتی که وارد می‌کنند یک نوع خود افشاگری است که نشان می‌دهند به اصول اسلامی و اخلاقی پایبند نیستند. وی یادآور شد: خیلی خوب است که مردم این افراد را می‌بینند. آنها می‌دانند اگر زمانی این افراد بر قدرت باشند چه بلایی بر سر مملکت خواهند آورد. صدر در ادامه تاکید کرد: ظریف بهترین و قوی‌ترین وزیر خارجه‌ای است که جمهوری اسلامی به خود دیده است. عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به سابقه دوستی 30 ساله خود با ظریف اشاره و تاکید کرد: وی فردی مومن، انقلابی و به معنای واقعی طرفدار نظام است و به همین دلیل در ماموریت‌های دشوار منافع جمهوری اسلامی را دنبال کرده و آن را به دست آورده است. صدر از مذاکرات وزیر امور خارجه در موضوعات افغانستان و عراق تمجید کرد و گفت: انجام مذاکرات در جهت ایجاد حکومت مطلوب در افغانستان برای مردم این کشور و دفع خطر طالبان در مرزهای شرقی کشور، از زحمات او بود. عضو مجمع تشخیص مصحلت نظام تاکید کرد: وجود اعتقاد مخلصانه و تامین منافع جمهوری اسلامی دلیل محکمی برای تایید ظریف توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی بود.
وزیر خارجه کشورمان در گفت‌وگو با یکی از خبرگزاری‌ها درباره فضاسازی‌هایی که علیه لوایح FATF در کشور صورت می‌گیرد، گفت: اعتقاد دارم خیلی از این نگرانی‌ها صادقانه است؛ یعنی دوستان ما نگرانی صادقانه دارند. اما فکر می‌کنم پشت برخی از این نگرانی‌ها منافع اقتصادی است.

برچسب‌ها:

نظر شما