شناسهٔ خبر: 29352678 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

جسارت و عقلانيت شوراي شهر يزد

صاحب‌خبر -
خبرگزاري آريا - روزنامه بشارت يزد در سرمقاله شماره 627 خود نوشت: فرايند پر فراز و نشيب گزينش و انتخاب شهردار يزد گرچه اندکي به طول انجاميد اما اميد مي رود با حسن ظني که به اين انتخاب مي رود بتواند پس از چند ماه بلاتکليفي در شهرداري، در مديريت شهري تحرک و شور و نشاطي دوباره ايجاد کند.

در اين مطلب با عنوان «جسارت و عقلانيت شوراي شهر يزد» به قلم محمد امامي آمده است: اکسير جواني، جسارت، نوانديشي، دانش، بينش، مهارت، همدلي، هم افزايي و عزم جمعي، از جمله عواملي است که وجودش در هر سازمان مي تواند موجب تغيير و تحول و دگرگوني مثبت شود.
شوراي شهر يزد با جسارت و درايت و بي اعتنا به فضاسازي ها و حاشيه هاي ايجاد شده، پس از يک دوره تلاش فشرده براي يافتن و بررسي گزينه هاي مطرح براي مسئوليت شهرداري يزد سرانجام با اتفاق آرا و به صورت منسجم و يکپارچه، اداره شهر يزد، شهر ميراث جهاني را به جواني سپرد که با برخورداري از شناخت و آگاهي و تجربه اي مفيد و دانش و بينشي مرتبط انتظار مي رود با بهره مندي از عزم و همت جمعي کارکنان و مديران ساعي و پرتلاش شهرداري يزد و حمايت و پشتيباني خردمندانه و يکپارچه شوراي شهر بتواند گام هاي بزرگ و درخور توجهي را در مسير توسعه مديريت شهري بردارد.
اعلام اولويت توسعه فضا‌هاي رفاهي، فرهنگي و گردشگري، در آغاز راه توسط مجتبي فرهمند، اين شهردار جوان بارقه اميدي را در دل دوستداران فرهنگ اين ديار روشن نموده و اميد مي رود با هدفمندي، برنامه مداري و اتکا به نيروهاي انساني کارآمد و توانا و بهره مندي از انديشه و تجربه خردمندان و پيشکسوتان به زودي شاهد موفقيت برنامه هاي مديريت و توسعه شهري در يزد باشيم.
ضمن خدا قوت به يکايک اعضاي فرهيخته شوراي شهر يزد و تبريک به آقاي مجتبي فرهمند شهردار جوان براي موفقيت ايشان از خداي منان طلب استعانت و ياري مي جوييم و بر اين باوريم که اين جسارت و عقلانيت و تدبير شوراي شهر يزد پاسخي درخور خواهد گرفت و اکسير جواني با اتکا بر دانش و مهارت، بر بال همدلي و هم افزايي و عزم جمعي مي تواند خالق شهري پرنشاط و پيشرو و شهرونداني آگاه و مسئول باشد.
روزنامه بشارت يزد در گستره استان يزد منتشر و توزيع مي شود.
170 رسانه در استان يزد مجوز دارند که از اين تعداد 121 مجوز متعلق به نشريات چاپي، 31 مورد متعلق به رسانه هاي برخط (خبرگزاري و پايگاه خبري) و ١8 مجوز هم مربوط به رسانه هاي الکترونيک غير برخط است.
7532/ 2047/
انتهاي پيام /*

نظر شما