شناسهٔ خبر: 29352362 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

مقدم‌فر: مردم ایران کنار ولایت‌فقیه و ارزش‎های انقلاب اسلامی ایستاده‎اند

مشاور رئیس هیأت مؤسس و امنای دانشگاه آزاد اسلامی گفت: واکنش مردم به اعلام شروع تحریم‎های جدید از سوی آمریکا و حضور باشکوه در مراسم ۱۳ آبان، بیانگر روح استکبار ستیزی و ایستادگی ملت در کنار ولایت‌فقیه و ارزش‎های انقلاب اسلامی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از زاهدان، حمیدرضا مقدم‎فر مشاور فرهنگی رئیس هیأت امنا و هیأت مؤسس دانشگاه آزاد اسلامی عصر امروز در همایش چهل سال چهل پیروزی در استان سیستان و بلوچستان با همت دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی زابل، گفت: وقوع انقلاب اسلامی ایران یک معجزه بود و ویژگی‎های خاصی داشت؛ انقلابی بدون کودتا، بدون تکیه به توان نظامی و پشتوانه خارجی، کاملا مردمی با رهبری، رهبر دینی که در دنیا بی‎سابقه بود.

مشاور فرهنگی رئیس هیأت امنا و هیأت مؤسس دانشگاه آزاد اسلامی با تأکید بر منحصر به فرد بودن انقلاب اسلامی، عنوان کرد: تا قبل از وقوع انقلاب اسلامی این واقعیت در جهان دوقطبی پذیرفته شده بود که انقلاب‎ها برای پیروزی یا باید وابسته به اردوگاه شرق باشند یا وابسته به اردوگاه غرب، اما انقلاب اسلامی نشان داد می‎توان با پشتوانه مردمی و با تکیه بر اعتقادات نهادینه شده در بطن جامعه پیروز شد و پابرجا ماند.

وی با بیان اینکه در طول عمر ۴۰ ساله انقلاب اسلامی پرچم‎دار حمایت از مردم‌سالاری و جمهوریت نظام، شخص ولی‌فقیه بوده است، اظهار کرد: یکی از دستاوردها و پیروزی‌های بزرگی که در این چهل سال به‌دست آورده‎ایم، پایبندی به مردم‌سالاری و جمهوریت در کنار وفاداری به اسلامیت نظام بوده است.

مقدم‌فر افزود: انقلاب اسلامی باطراوت و جوان مانده نه پیر شده و نه عقیم، زیرا ۴۰ سال همواره در حال رویش بوده است، در دوران دفاع مقدس بستر رویش جوانانی شدند که جنگ را اداره کردند، بعد از جنگ تحمیلی نیز در عرصه‎های علمی، فرهنگی و سیاسی، جوانانی که نه امام(ره) را دیده‎اند و نه جنگ را، مصمم و توانمند پای کار انقلاب ایستاده‎اند و این بهترین نشانه برای اثبات پیروزی انقلاب اسلامی است.

وی یکی از عرصه‌های پیروزی‎های انقلاب اسلامی را تغییر و توسعه عرصه نبرد با دشمن از داخل مرزهای جمهوری اسلامی به اعماق استراتژیک نظام دانست که توانسته خود را به‌عنوان یک قدرت غیرقایل انکار منطقه‎ای در عرصه بین‎الملل مطرح کند.

مشاور فرهنگی رئیس هیأت امنا و هیأت مؤسس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به پیروزی غیرقابل انکار انقلاب اسلامی در جنگ‎های تحمیلی نظامی، فرهنگی و جنگ نرم دشمن در فتنه ۸۸، صحنه نبرد امروز نظام اسلامی با دشمنان را در عرصه جنگ اقتصادی و جنگ رسانه‎ای ترسیم کرد و گفت: این جنگ‎ها نیز با درایت مردم همیشه در صحنه و ولایت‌مدار ایران اسلامی با شکست مواجه خواهد شد.

وی تصریح کرد: نشانه‎های این نوید را می‎توان در واکنش مردم به اعلام شروع تحریم‎های جدید از سوی آمریکا در حضور باشکوه و معنادار مراسم ۱۳ آبان مشاهده کرد که نشان دادند با درک صحیح از دشمنی، دشمنان و زنده بودن روح استکبارستیزی در کنار ولایت‌فقیه و ارزش‎های انقلاب اسلامی ایستاده‎اند.

مقدم‎فر با ابراز خرسندی از نادانی دشمنان، با استناد به بیانات مقام عظمای ولایت، تحریم‎ها را بهترین فرصت برای خودکفایی برشمرد و رونق تولید داخلی و تعالی اقتصاد ملی و دانش‌بنیان را نتیجه تحریم‎ها دانست.

گفتنی است، همایش چهل سال چهل پیروزی به‌مناسبت بزرگداشت چهل سالگی انقلاب اسلامی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌الملل زابل با حضور آیت‌الله عباسعلی سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان سیستان و بلوچستان، امام‌جمعه زابل، حجت‌الاسلام علی‌اکبر کیخا، هیأت رئیسه دانشگاه ازاد اسلامی واحد زاهدان، ائمه‌‌جمعه شهرستان و بخش‎‎های مختلف سیستان، فرمانداران، بخشداران، مدیران، مسئولان، استادان، کارکنان و دانشجویان این واحد دانشگاهی برگزار شد.

انتهای پیام/

188 / 167

نظر شما