شناسهٔ خبر: 29352211 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

معاون استاندار خراسان رضوی تاکید کرد:

لزوم هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی برای برپایی باشکوه مراسم روز کتاب و کتاب‌خوانی

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ محمد رحیم نوروزیان، در جلسه کارگروه تخصصی امور اجتماعی و فرهنگی این استان با اشاره به ۲۴ آبان ماه روز کتاب و کتاب‌خوانی، گفت: باید تلاش شود تا فرهنگ کتاب‌خوانی در جامعه نهادینه شده و سرانه ساعت مطالعه در بین شهروندان افزایش یابد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی به‌تلاش گروه‌های معاند در فضای مجازی و رسانه‌های بیگانه بر علیه جمهوری اسلامی با توجه به‌شرایط حساس کنونی اشاره کرد و افزود: با توجه به‌در پیش بودن جشن ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی، دستگاه‌های اجرایی عضو کارگروه باید با کمک سمن‌ها و جوانان برنامه‌های مفید و مناسب را تهیه و اجرا کنند.

وی بیان کرد: بهره‌گیری از امکانات صداوسیما، فراخوان برای جذب ایده‌های جدید، هنرمندانه و خلاقانه از جمله راهکار‌های تحقق این مهم است.

نوروزیان گفت: برنامه‌های ستاد بزرگداشت ۴۰ سالگی باید با محوریت شورای هماهنگی تبلیغات و مشارکت گروه‌های مختلف سیاسی برگزار شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی ضمن تشکر زحمات این شورا، متذکر شد: همان طور که بار‌ها تاکید کرده‌ایم، مناسبت‌های ملی نظیر ۲۲ بهمن، روز قدس، ۱۳ آبان و مانند متعلق به‌همه مردم ایران است و نباید در انحصار یک جریان سیاسی خاص قرار گیرد.

وی افزود: سند تقسیم کار ملی به‌عنوان یک سند بالادستی بوده که باید مبنای پرداختن به‌آسیب‌های اجتماعی توسط مسؤولان فرهنگی استان باشد.
 
 
 
روابط عمومی استانداری

نظر شما