شناسهٔ خبر: 29352022 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

جسارت و عقلانیت شورای شهر یزد

روزنامه بشارت یزد در سرمقاله شماره 627 خود نوشت: فرایند پر فراز و نشیب گزینش و انتخاب شهردار یزد گرچه اندکی به طول انجامید اما امید می رود با حسن ظنی که به این انتخاب می رود بتواند پس از چند ماه بلاتکلیفی در شهرداری، در مدیریت شهری تحرک و شور و نشاطی دوباره ایجاد کند.

صاحب‌خبر -

در این مطلب با عنوان «جسارت و عقلانیت شورای شهر یزد» به قلم محمد امامی آمده است: اکسیر جوانی، جسارت، نواندیشی، دانش، بینش، مهارت، همدلی، هم افزایی و عزم جمعی، از جمله عواملی است که وجودش در هر سازمان می تواند موجب تغییر و تحول و دگرگونی مثبت شود.
شورای شهر یزد با جسارت و درایت و بی اعتنا به فضاسازی ها و حاشیه های ایجاد شده، پس از یک دوره تلاش فشرده برای یافتن و بررسی گزینه های مطرح برای مسئولیت شهرداری یزد سرانجام با اتفاق آرا و به صورت منسجم و یکپارچه، اداره شهر یزد، شهر میراث جهانی را به جوانی سپرد که با برخورداری از شناخت و آگاهی و تجربه ای مفید و دانش و بینشی مرتبط انتظار می رود با بهره مندی از عزم و همت جمعی کارکنان و مدیران ساعی و پرتلاش شهرداری یزد و حمایت و پشتیبانی خردمندانه و یکپارچه شورای شهر بتواند گام های بزرگ و درخور توجهی را در مسیر توسعه مدیریت شهری بردارد.
اعلام اولویت توسعه فضا‌های رفاهی، فرهنگی و گردشگری، در آغاز راه توسط مجتبی فرهمند، این شهردار جوان بارقه امیدی را در دل دوستداران فرهنگ این دیار روشن نموده و امید می رود با هدفمندی، برنامه مداری و اتکا به نیروهای انسانی کارآمد و توانا و بهره مندی از اندیشه و تجربه خردمندان و پیشکسوتان به زودی شاهد موفقیت برنامه های مدیریت و توسعه شهری در یزد باشیم.
ضمن خدا قوت به یکایک اعضای فرهیخته شورای شهر یزد و تبریک به آقای مجتبی فرهمند شهردار جوان برای موفقیت ایشان از خدای منان طلب استعانت و یاری می جوییم و بر این باوریم که این جسارت و عقلانیت و تدبیر شورای شهر یزد پاسخی درخور خواهد گرفت و اکسیر جوانی با اتکا بر دانش و مهارت، بر بال همدلی و هم افزایی و عزم جمعی می تواند خالق شهری پرنشاط و پیشرو و شهروندانی آگاه و مسئول باشد.
روزنامه بشارت یزد در گستره استان یزد منتشر و توزیع می شود.
170 رسانه در استان یزد مجوز دارند که از این تعداد 121 مجوز متعلق به نشریات چاپی، 31 مورد متعلق به رسانه های برخط (خبرگزاری و پایگاه خبری) و ١8 مجوز هم مربوط به رسانه های الکترونیک غیر برخط است.
7532/ 2047/

نظر شما