شناسهٔ خبر: 29350743 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

اعضای هیات موسس کانون پیشکسوتان ورزش مراغه انتخاب شدند

مراغه - ایرنا - اعضای هیات موسس کانون پیشکسوتان ورزش مراغه به منظور رفع مشکلات این قشر و همچنین انتقال تجارب آنها به ورزشکاران نوجوان و جوان انتخاب شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، در این نشست که عصر سه شنبه در سالن کنفرانس اداره ورزش مراغه برگزار شد پس از بحث و تبادل نظر درباره لزوم تشکیل این کانون، مقرر شد هیات موسس هفت نفره برای پیگیری امور کانون تا برگزاری مجمع انتخاباتی و تعیین هیات مدیره قانونی تعیین شوند.
بر این اساس، مظفر آقایی، منصور آصفی، مرتضی باستانی، کریم چکانی آذر، علی عاشق وطن، بهار نصیری و خسرو تبیانی با نظر اکثریت حاضران به عنوان عضو هیات موسس کانون پیشکسوتان ورزش مراغه انتخاب شدند.
رئیس اداره ورزش و جوانان مراغه در این نشست با حمایت از تشکیل کانون پیشکسوتان ورزش مراغه در این شهرستان گفت: حضور پیشکسوتان در کنار ورزشکاران و مجموعه های ورزشی شهرستان، از برخی مسائلی ممانعت کرده و در کل به نفع ورزش شهرستان است.
مهدی نوایی به اهمیت تکریم پیشکسوتان اشاره کرد و افزود: عیادت و تکریم پیشکسوتان وظیفه ذاتی هر هیات و اداره ورزش است که با تشکیل این کانون این امر به نحوی مطلوب صورت خواهد گرفت.
وی ادامه داد: ایجاد این تشکل گامی مهم در راستای وحدت و همدلی پیشکسوتان ورزش و کمک به توسعه و ارتقای جایگاه ورزش شهرستان است.
نوایی پیشکسوتان را صاحبان اصلی ورزش شهرستان معرفی کرد و گفت: ریشه اصلی ورزش پیشکسوتان هستند و تکریم آن ها امری واجب برای جامعه ورزش شهرستان است.
6 هزار و 200 ورزشکار سازمان یافته در قالب 88 هیات ورزشی در شهرستان مراغه فعالیت می کنند.
شهرستان مراغه با حدود 263 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
3077/9880

نظر شما