شناسهٔ خبر: 29349765 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

تونالی: شاید موهای من شبیه به پیرلو باشد اما هرگز کسی شبیه به او ندیده ام؛ در کودکی هوادار میلان بودم

نوید معصومی

پدیده جوان برشا و تیم ملی ایتالیا مقایسه با آندره آ پیرلو را رد کرد اما تایید کرد که به عنوان یک هوادار میلان بزرگ شده است.

صاحب‌خبر -

طرفداری - ساندرو تونالی، هافبک جوان برشا برای اولین بار به تیم ملی بزرگسالان ایتالیا دعوت شد. شایعات زیادی در مورد علاقه تیم های بزرگ ایتالیایی از جمله یوونتوس، ناپولی و میلان به این بازیکن منتشر شده است. به گزارش فوتبال ایتالیا در حالی که خیلی ها او را از بابت ظاهر، آغاز کار در برشا و همچنین سبک بازی، شبیه به آندره آ پیرلو می دانند، وی در گفتگو با خبرنگاران در کمپ کاورچیانو گفت:

چند روز اول روند، مثبت بوده است. همه سعی کردند اینجا راحت باشم و از دعوتم خوشحال هستند. برای هر کودک ایتالیایی این یک رویا است و هم تیمی ها و باشگاهم نیز خیلی خوشحالند. 

تا دیروز من بازی های تیم ملی را فقط از تلویزیون می دیدم. صحبت های مارکو وراتی؟ ما هر دو به طور مشابهی کارمان را آغاز کردیم. امیدوارم در ادامه همینطور باشد. در مورد مقایسه ها با آندره آ پیرلو، او الهام بخش من بوده اما من هرگز کسی شبیه او ندیده ام. شاید موهای ما شبیه به هم باشد. الگوی من از نظر استحکام، جنارو گتوزو بود. 

هدفم؟ می خواهم در ایتالیا و خارج از ایتالیا پیروز باشم. 

در کودکی هوادار چه تیمی بودم؟ میلان. 

من به شایعات نقل و انتقالات توجهی ندارم. بهترین کار این است که به آنها توجه نکنید. ماندن در برشا تصمیم درستی بود زیرا در سن 17 سالگی بازی در اروپا سخت است. 

نظر شما