شناسهٔ خبر: 29349233 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

دستگیری ۱۸۹ توزیع کننده اینترنتی داروی تقلبی در خراسان رضوی

رئیس فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: ۱۸۹ توزیع کننده اینترنتی داروی تقلبی در استان دستگیر شدند که بیش از ۲۵ درصد از افرادی که همکاری داشتند خانم بودند.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  مشهد ، سردار «محمدکاظم تقوى» فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: در راستای اجرای طرح بین المللی مبارزه با فروش دارو در اینترنت و شبکه‌های اجتماعی پیام رسان داخلی و خارجی مشخص شد، سودجویان فضای سایبری بیشترین فروش دارو آنلاین خود را در بستر اینستاگرام و تلگرام بفروش رسانده بودند.

وی  افزود:  پلیس فتا استان خراسان رضوی بیش از ۱۸۹ متهم زن و مرد را شناسایی و از متهمان دارو‌های تقلبی و جعلی به ارزش بیش از ۱۰ میلیارد ریال کشف کرد.
 
فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: داروهای کشف شده از متهمان انواع قرص‌ها و شربت‌های لاغری و انواع روغن‌ها مانند روغن خراطین، روغن شترمرغ، روغن ارگان و روغن زالو و لوازم بهداشتی بوده است.

سردار «محمدکاظم تقوى»  افزود: از آنجایی که تهیه هرگونه دارو و لوازم پزشکی مستقیم با سلامتی فرد و جامعه در ارتباط بوده و باید به تایید وزارت بهداشت و درمان پزشکی و تحت نظارت سازمان غذا و داروی کشور باشد، بنابراین شهروندان و کاربران محترم فضای سایبری خرید هرگونه دارو و لوازم پزشکی را از داروخانه و اماکن مجاز فروش دارو تهیه کنند تا دست کلاهبرداران و فرصت طلبان فضای سایبر را از رسیدن به مقاصد شوم کلاهبردارانه کوتاه کنند.

وی خاطرنشان کرد: هرگونه فروش دارو یا ابزار پزشکی به صورت اینترنتی یا میزبانی خدمات اینترنتی و واگذاری درگاه بانکی به فروشندگان داروی اینترنتی ممنوع بوده و پیگرد قانونی را در برخواهد داشت.

انتهای پیام//ا.س

دستگیری کلاهبرداران فروش اینترنتی داروی تقلبی در خراسان رضوی

نظر شما