شناسهٔ خبر: 29348489 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

لوکا مودریچ: کسب جایزه GOAL 50 برایم افتخار است؛ مطمئنم با سولاری فصل خوبی خواهیم داشت

مهدی آزادی

مودریچ یک جایزه معتبر دیگر به کلکسیون افتخاراتش اضافه کرد.

صاحب‌خبر -

طرفداری - لوکا مودریچ، هافبک کروات رئال مادرید می‌گوید غیرممکنی برای این تیم وجود ندارد.

مودریچ 33 ساله که به پاس فصل فوق العاده‌ای که سپری کرد، در حال درو کردن جوایز فردی است، پس از انتخاب به عنوان بهترین بازیکن سال اروپا و جهان، امروز از سوی وب سایت بین المللی گل هم به عنوان بهترین بازیکن سال 2018 دنیا انتخاب شد.

به گزارش گل، لوکیتا پس از دریافت این جایزه گفت:

از دریافت این جایزه بسیار خوشحالم. دوست دارم از همه آنها که به من رای دادند، تشکر کنم. کسب این جایزه و دنبال کردن رد پای این دو بازیکن فوق العاده - مسی و رونالدو - یک افتخار است. بردن چنین جایزه‌ای پس از این دو نفر مرا بسیار خوشحال می‌کند. برایم افتخار است.

وضعیت رئال مادرید؟ خواسته ما پیشرفت و بهتر شدن تیم است چون فصل را خوب شروع نکردیم. اما مهم این است که آن را چگونه تمام می‌کنیم. به سختی تلاش خواهیم کرد تا پیشرفت کنیم. هدف ما برآورده کردن چالش‌هایی است که این باشگاه همیشه با آنها رو به رو است. امیدوارم کیفیت بازی‌مان را بالاتر ببریم و تعدادی از جام‌های پیش رو را نیز فتح کنیم. با مربی جدید مطمئنم بهتر خواهیم شد و فصل خوبی خواهیم داشت.

چهارمین قهرمانی متوالی در اروپا؟ هیچ چیز در فوتبال غیرممکن نیست. به خصوص برای رئال مادرید. کاری که ما در سه سال اخیر انجام دادیم، غیرقابل تصور است ولی انجامش دادیم. چرا برای فتح چهارمین جام تلاش نکنیم؟ تمام توانمان را به کار خواهیم گرفت. باید متواضع باشیم؛ به سختی تلاش کنیم و به حریفان احترام بگذاریم چون تیم‌های فوق العاده‌ای در این تورنمنت هستند و قهرمانی اروپا سال به سال سخت‌تر می‌شود. اما همان طور که گفتم، تمام تلاشمان را خواهیم کرد. بارها ثابت کرده‌ایم که غیرممکنی برای این تیم وجود ندارد.

نظر شما