شناسهٔ خبر: 29348141 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

در پیامی

سرلشکر باقری شهادت سیدنورخدا موسوی، مرزبان غیور نیروی انتظامی را تسلیت گفت

در پی شهادت جانباز سرافراز سیدنورخدا موسوی مرزبان نیروی انتظامی که 10 سال قبل توسط گروهک تروریستی ریگی مجروح و این مدت را در کما به سر می‌برد، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح پیام تسلیتی صادر کرد.

صاحب‌خبر -

 به گزارش حوزه امنیتی دفاعی خبرگزاری فارس، در پی شهادت جانباز سرافراز سیدنورخدا موسوی مرزبان نیروی انتظامی که 10 سال قبل توسط گروهک تروریستی ریگی مجروح و این مدت را در کما به سر می‌برد، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله ارحمن الرحیم

شهادت جانباز سرافراز سیدنورخدا موسوی، مرزبان غیور و سلحشور نیروی انتظامی باردیگر نشان داد پرچم ایثار و شهادت در جغرافیای ایران عزیز همچنان برافراشته و روح حماسه و فداکاری در کالبد جامعه ایمانی و انقلابی ، جاری و ضامن اقتدار و امنیت ملی و پیش روندگی انقلاب اسلامی است.

سیدجانباز شهید ، تربیت یافته مکتبی بود که آوازه ی آن امروز لرزه بر اندام دشمنان قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در جای جای عالم به ویژه تروریست های تکفیری و گروهک های ضد انقلاب و وابسته به شبکه پلید سلطه و صهیونیسم انداخته است و هر روز بر شعاع درخشش عظمت و تاثیر آن بر حیات بشریت و آینده جهان افزوده می شود.

در این هنگامه شورانگیز و شعور آفرین، یاد و نام او که با زندگی آسمانی خود در زمین ، شهید زنده و آیه عزت و همت نیروی انتظامی و دیگر مجاهدان و مرزداران میهن اسلامی به شمار می رفت را گرامی می داریم و برابر صبر و حماسه همسر گرانقدر وی که پرستار و همراه شایسته جانباز شهید بود ، سرتعظیم فرود می آوریم.

اینجانب شهادت جانباز والا مقام و به عرش پیوسته را به خانواده معظم و صبور وی ، مردم انقلابی ، ولایتمدار و شهیدپرور استان لرستان ، آحاد نیروهای مسلح و مدافع انقلاب و سرزمین اسلامی به ویژه فرماندهان و رزمندگان شجاع ناجا،تبریک و تسلیت عرض نموده و از درگاه کبریایی برای آن شهید علو درجات و رحمت واسعه و برای بیت شریف و یادگاران آن عزیز اجر و پاداش صابرین مسئلت می کنم.

انتهای پیام/

نظر شما