شناسهٔ خبر: 29348124 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نماینده | لینک خبر

حزب رفاه ملت ایران را غضب کرده‌اند!

فارس

سخنگوی هیات موسس حزب رفاه ملت ایران با بیان اینکه حزب رفاه ملت ایران را غضب کرده‌اند، گفت: تشکیل دوباره این حزب توسط تعدادی موسوم به نمایندگان ادوار در ۲۵ مرداد را دروغ سیزده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش«نماینده»، ابوالفتحی سخنگوی هیات موسس حزب رفاه ملت ایران با اشاره به تاریخچه تاسیس این حزب، تشکیل دوباره این حزب توسط تعدادی موسوم به نمایندگان ادوار در ۲۵ مرداد را دروغ سیزده خواند و گفت: اکثریت هیات موسس این موضوع را پی گیرند و حتما اداره کل سیاسی وزارت کشور و کمیسیون ماده ۱۰ طبق موازین قانونی، حمایت های لازم را خواهند داشت.

وی با ذکر این نکته که اعضای موسس مورد نظر، اهل تامل و تحمل هستند و به دور از هر گونه جنجال، شکیبایی کردند که ایام سوگواری ماه های محرم و صفر سپری شود، گفت: اینکه چطور گروهی که مدت ها به دنبال تشکیل حزب بودند، ناگهان به خود اجازه دادند که حزبی را غصب کنند و بگویند این همان حزب رهروان بود که از حالا شد، حزب رفاه ملت ایران، جای عجب است!

سخنگوی هیات موسس حزب رفاه ملت ایران افزود: البته برخی کاندیداهای مجمع عمومی هنوز از کم و کیف ماجرای تاسیس حزب بی خبرند و گفته اند که اهل فعالیت قانونی هستند و در صورتی که رعایت قانون نشده باشد، ما را در راه تصحیح حرکت، تنها نخواهند گذاشت.

ابوالفتحی در پاسخ به این سوال که نقش آقایان لاریجانی، واعظی و جلالی در ماجرای تشکیل حزب چیست، گفت: تشکیلی در کار نیست. حزب تاریخ ۱۵ ساله دارد، این عزیزان و به ویژه علی لاریجانی، شخصیت حواس جمعی هستند و در ماجرای اخیر هیچ نقشی ندارند و قطعا چنین اعمال و رویه هایی را بر نمی‌تابند.

وی از منتخبین شورای مرکزی خواست که با کناره گیری از آن، به روند شکل گیری درست مجمع عمومی با حضور اعضای حزب کمک کنند، در غیر اینصورت قطعا با اقدامات قانونی مواجه خواهند شد.


 

نظر شما