شناسهٔ خبر: 29346590 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

189 فروشنده داروی تقلبی در خراسان رضوی دستگیر شدند

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: 189 متهم به فروش داروهای تقلبی و غیر مجاز از طریق اینترنت در این استان شناسایی و دستگیر شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش قدس آنلاین ، سردار محمد کاظم تقوی افزود: با اجرای طرح جهانی 'پانجیا 11' با هدف حمایت از حقوق مصرف کننده و مبارزه با فروش داروهای جعلی، تقلبی، تاریخ گذشته و فاقد کیفیت در بستر اینترنت و فروش آنلاین دارو، 189 متهم زن و مرد در این زمینه توسط پلیس فتا در این استان دستگیر و 10 میلیارد ریال داروی تقلبی کشف و ضبط شد.

وی اظهار داشت: همچنین تعدادی از ارائه دهندگان خدمات میزبانی و درگاه بانکی به فروشندگان دارو در اینترنت نیز دستگیر شدند.
وی گفت: با این اقدام خراسان رضوی موفق به کسب رتبه برتر بین 34 استان مجری این طرح شد.
سردار تقوی افزود: هرگونه فروش دارو یا ابزار پزشکی به صورت اینترنتی یا میزبانی خدمات اینترنتی و واگذاری درگاه بانکی به فروشندگان داروی اینترنتی ممنوع است و پیگرد قانونی دارد.

* دستگیری عامل انتشار تصاویر خصوصی
براساس خبر دیگری از پایگاه مزبور، فرمانده انتظامی شهرستان فریمان از دستگیری عامل انتشار تصاویر خصوصی یکی از شهروندان در فضای مجازی خبر داد.
سرهنگ جواد خرسند گفت: متهم پس از مواجهه با مدارک و مستندات پلیس به بزه انتسابی اعتراف و علت و انگیزه خود از این کار را دلایل شخصی عنوان کرد.
وی با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضایی افزود: هرگونه سوء استفاده از اطلاعات شخصی دیگران و انتشار تصاویر آنها جرم محسوب می شود و با مرتکبین آن برابر قانون برخورد می شود.

انتهای پیام

نظر شما