شناسهٔ خبر: 29346407 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

اینیستا: ای کاش می‌توانستم 10 سال دیگر در بارسلونا بازی کنم؛ دیدن نیمار در رئال مادرید آزاردهنده نخواهد بود

مهدی آزادی

ال مانچگو مشخصا علاقه دارد روزی به بارسلونا برگردد اما می‌خواهد آماده شغل جدیدش باشد.

صاحب‌خبر -

طرفداری - آندرس اینیستا، اسطوره بارسلونا اعتراف کرد دلش برای این تیم و شهر تنگ شده است.

اینیستا در 34 سالگی و پس از 22 سال حضور مداوم در بارسا نهایتا فصل گذشته تصمیم گرفت از این تیم جدا شده و راهی فوتبال ژاپن شود. او هم اکنون برای ویسل کوبه بازی می‌کند که شرایط خوبی هم در جدول جی لیگ ندارد. اینیستا به گفته بارتومئو در پایان قرارداد 3 ساله‌اش با ویسل کوبه، به بارسلونا این بار احتمالا به عنوان مدیر یا مربی بازخواهد گشت.

به گزارش موندو دپورتیوو، ال مانچگو می‌گوید:

ای کاش می‌توانستم در زمان سفر کنم و 10 سال بیشتر در بارسلونا بمانم. واقعا دوست داشتم این اتفاق بیفتد چون هیچ کجا بهتر از بارسلونا نیست. اما در زندگی باید تصمیماتی بگیرید. به خصوص وقتی فکر می‌کنید در جایی هر کاری می‌توانستید را انجام داده‌اید. واضح است که دل من هم برای بارسلونا تنگ شده. از بارسا جدا شدم چون احساس پوچی و خالی بودن می‌کردم. به یک محرک جدید نیاز داشتم؛ یک تجربه جدید. نمی‌توانستم در تیمی باشم که همه چیز به من داده بود. نمی‌توانستم در بارسا بمانم در حالی که حس نمی‌کردم قرار است 200٪ توانم را برایش بگذارم. چند سالی کاپیتان تیم هم بودم و این هم تاثیرگذار بود.

بازگشت به بارسا؟ برای برگشتن باید کسی به شما زنگ بزند یا پیشنهادی بهتر بدهد. نمی‌دانم چنین اتفاقی خواهد افتاد یا خیر. امیدوارم طی چند سال دیگر این اتفاق بیفتد اما دوست ندارم فقط به این خاطر که نامم اینیستا است و سال‌ها در نیوکمپ بازی کردم، برگردم. می‌خواهم در نقشی که قرار است بازی کنم، بهترین باشم و آنگاه برگردم.

نیمار؟ دیدن او در پیراهن رئال مادرید مرا آزار نخواهد داد چون بارسا هنوز هم بازیکنان منحصر به فرد زیادی دارد و هنوز هم بارسا را تیمی می‌بینم که می‌تواند در همه جام‌ها مدعی باشد. بازگشت نیمار به بارسا؟ اینکه بگوییم قطعا چنین اتفاقی نمی‌افتد، کمی زیاده روی است اما چنین انتقالی را دشوار می‌بینم.

اخراج لوپتگی؟ جولین می‌دانست به کجا می‌رود؛ چه توقعاتی از او و تیمش وجود دارد و هدایت چه گروهی را بر عهده می‌گیرد. تیمی که سال گذشته قهرمان اروپا شده بود. کار در رئال مادرید آسان نیست. اتفاقی که افتاد این بود رئيس باشگاه با توجه به نتایج تصمیم گرفت با لوپتگی ادامه ندهد و بیشتر از این صبر نکند. مدیران چنین تصمیماتی می‌گیرند.

نظر شما