شناسهٔ خبر: 29346082 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

بسته خبری وقف

وقف ۲۰ میلیارد تومانی برای ترویج فعالیت‌های قرآنی

همزمان با دهه وقف، موقوفات مختلفی با نیات مختلف در نقاط مختلف کشور به ثبت رسید که از جمله آن می‌توان به وقف ۲۰ میلیارد تومانی برای فعالیت‌های قرآنی اشاره کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری فارس همزمان با دهه وقف موقوفه‌های مختلفی در سطح کشور با نیات مختلف از جمله ترویج فعالیت‌های قرآنی به ثبت رسید که مهم‌ترین آن وقف ۲۰ میلیارد تومانی در استان فارس است.

وقف ساختمان برای فعالیت‌های قرآنی

افسرالملوک رضاییان بانوی نیک‌اندیش اهل کازرون یک باب ساختمان سه‌طبقه در این شهر را به ارزش ده میلیارد ریال برای کمک به فعالیت‌های قرآنی وقف کرد.

این وقف با نیت برگزاری امورات قرآنی، تعزیه‌داری اهل‌بیت (ع) و کارهای خیر موردنظر شارع مقدس وقف شده است.

وقف زمین برای ساخت زینبیه

سیدرضا رضایی خیر نیک‌اندیش اهل شهرستان رشتخوار خراسان رضوی زمینی به مساحت ۳۵۰متر مربع و به ارزش ۱۳۰ میلیون تومان را جهت احداث زینبیه وقف کرد. همچنین دیگر خیران برای ساخت این زینبیه حدود ۹۰۰ میلیون ریال هزینه کرده‌اند.

وقف ۲۰ میلیارد تومانی برای فعالیت‌های قرآنی

درویشعلی غلام‌پور و برخی دیگر از کسبه شهرستان گراش استان فارس واقف ۸ باب مغازه تجاری و دو منزل مسکونی به ارزش ۲۰۰ میلیارد ریال را وقف فعالیت‌های قرآنی کردند.

نیت واقفین از این اقدام خداپسندانه، تأمین هزینه‌های برگزاری برنامه‌های قرآنی و مراسم ولادت و شهادت ۱۴ معصوم در محل حسینیه ارشاد شهر است.

وقف ۲ منزل مسکونی در فارس

ابراهیم راستی خیر اهل شهرستان خنج استان فارس یک باب منزل مسکونی برای الحاق شدن آن به حسینیه وقف کرد

در وقف دیگری در این شهرستان قاسم شرف‌پور یک باب منزل مسکونی شامل ۶۰۰ متر عرصه و اعیان را برای امور خیر و فعالیت‌های قرآنی در روستای مز شهرستان خنج وقف کرد.

انتهای پیام/

نظر شما