شناسهٔ خبر: 29343460 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایران آنلاین | لینک خبر

ازدواج مرد ژاپنی با هولوگرام کارتونی+ عکس

یک مرد ژاپنی در اقدامی عجیب با یک هولوگرام کارتونی ازدواج کرد.

صاحب‌خبر -

در تاریخ 4 نوامبر 2018 میهمانان برای حضور در مراسم عروسی مجللی در یک تالار گران قیمت در توکیو ژاپن خود را آماده کردند. آن ها در حالی که لباس رسمی مراسم ازدواج را بر تن کرده بودند وارد تالار شدند. میهمان ها با ورود به سالن با صحنه بسیار عجیبی مواجه شدند. ان ها در مقابل خود دامادی را مشاهده می کردند که عروسکی با لباس سفید را به آغوش کشیده و به  میهمنان معرفی می کند. 

آکیهیو کوندو جوان 35 ساله ژاپنی، سال ها پیش عاشق هولوگرام کارتونی با نام "هاتسون میکو" بوده و عروسک آن را با قیمتی برابر 2800 دلار خریداری کرده بود.

جالب این جاست که هیچ یک از بستگان نزدیک این جوان ژاپنی از جمله مادرش حاضر به حضور در این مراسم نشده بودند. مادر کوندو گفته بود من چگونه می توانم در مراسم ازدواج پسرم با یک هولوگرام رومیزی شرکت کنم. 

این مراسم در یکی از سالن های توکیو با حضور 30 میهمان، مبلغی بالغ بر 2 میلیون ین ( 24 هزار و 328 دلار) هزینه در برداشته است.

این جوان ژاپنی پیش از ازدواج رسمی با همسر کارتونی خود به فروشگاه جواهرات رفته و برای عروس اینده خود حلقه ای گران قیمت خرید. 

کوندو درباره انگیزه ازدواج خود با این هولوگرام کارتونی گفت: من سال ها عاشق میکو بودم و از ماه مارس با وی همخانه بودم. من هر روز به وی فکر می کردم تا این که روزی تصمیم گرفتم به طور رسمی با وی ازدواج کنم". وی افزود: میکو هرگز تقلب نکرده و دروغ نمی گوید. وی هرگز پیر نشده و نمی میرد".

به گفته این جوان ژاپنی، هولوگرام کارتونی صبح ها وی را از خواب می کند. عصرها نیز پس از اتمام کار به همسر هولوگرامی اش زنگ زده و از وی درخواست می کند تا چراغ ها را روشن کند".

کوندو چند روز بعد از ازدواجش با این شخصیت کارتونی به خبرگزاری فرانسه گفت: از این ازدواج بسیار خرسند بوده و در کنار میکو احساس خوشبختی می کنم".

 

کلمات کلیدی

هولوگرام ژاپنی

ازدواج

مرد ژاپنی

نظر شما