شناسهٔ خبر: 29343035 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

روستاهای فاقدمسجد فراشبند، صاحب مسجد شدند

گروه اجتماعی ـ رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فراشبند از افتتاح دو باب مسجد در روستاهای فاقد مسجد این شهرستان در یک سال گذشته خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایكنا از فارس، حبیب وحدت، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فراشبند امروز، 22 آبان‌ماه افتتاح دو باب مسجد در روستاهای فاقد مسجد این شهرستان در یک سال گذشته خبر داد و گفت: این دو مسجد در روستاهای فاقد مسجد باچون و خلیلی پهناپهف به بهره‌برداری رسیده است.
وی در مورد دیگر فعالیت‌های این اداره افزود: اعزام بیش از 20 نفر روحانی در مناسبت‌های مختلف مذهبی در طول سال به مساجد و امامزادگان شهرستان و برپایی خیمه معرفت در جوار امامزاده شهید(ع) در قالب طرح آرامش بهاری با هشت روحانی مجرب از دیگر اقدامات به‌حساب می‌آید.
وحدت همچنین گفت: استقبال و پذیرایی از بیش از 600 هزار زائر در ایام نوروز سال جاری و پذیرایی از روزانه هزار مسافر در ایستگاه صلواتی امامزاده شهید(ع) واقع در جاده عسلویه روبروی پلیس‌راه فراشبند نیز از اقدامات نوروزی این اداره و تلاشگران هیئت‌امنا و خادمان امامزاده‌ها و بقاع متبرکه این شهرستان است.
وی در مورد دیگر فعالیت‌های فرهنگی این اداره اظهار كرد: برگزاری مناسبت‌های ویژه مذهبی ابلاغی سازمان اوقاف در طول سال و در قالب طرح‌های آرامش بهاری، یاس نبوی، ضیافت الهی، دهه کرامت، جشن ولایت علوی اکمال دین نبوی و بصیرت عاشورایی از دیگر اقدامات فرهنگی به‌حساب می‌آید.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه فراشبند افزود: برگزاری مرحله شهرستانی چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم و همکاری و هماهنگی با شورای قرآنی شهرستان در قالب طرح ملی حفظ قرآن کریم نیز از برنامه‌های قرآنی این اداره است.
انتهای پیام

نظر شما