شناسهٔ خبر: 29339388 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بی احتیاطی شهروند نیشابوری موجب آتش سوزی شد

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور گفت: استفاده از بنزین برای افروختن آتش توسط یک شهروند نیشابوری موجب آتش سوزی و سوختگی جزئی صورت وی شد.

صاحب‌خبر -
بی احتیاطی  شهروند نیشابوری موجب آتش سوزی شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  مشهد ، سید مهدی حسینی مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور گفت:با اعلام حادثه انفجار و آتش سوزی در بلوار دانشگاه نیشابور به سامانه ۱۲۵ ، بلافاصله یک تیم از آتش نشانان ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: این حادثه زمانی رخ داد که این شهروند نیشابوری برای افروختن زغال داخل منقل در داخل حیاط بر روی آن بنزین پاشیده بود و به محض کشیدن کبریت، بخارات بنزین جمع شده در محل دچار یک کپ انفجاری شده و آتش به سرعت به ظرف بنزین رسید.

حسینی تصریح کرد: متاسفانه تلاش این فرد برای خاموش کردن آتش با شیلنگ آب موجب گیر افتادن خود او در سرویس بهداشتی شد و شدت حرارت موجب سوختگی سطحی در صورت وی شد.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی اظهار داشت: آتش نشانان بلافاصله پس از رسیدن به محل  حادثه آتش را خاموش کردند و با هماهنگی ستاد فرماندهی اورژانس ۱۱۵ مصدو م به بیمارستان منتقل شد.

حسینی از شهروندان خواست برای افروختن آتش به هیچ عنوان از مایعات قابل اشتعال که موجب بروز حادثه می‌شود استفاده نکنند.
 
 
انتهای پیام// ن.ط

 

بی احتیاطی موجب سوختگی  شهروند نیشابوری شد

 

برچسب‌ها:

نظر شما