شناسهٔ خبر: 29338049 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

دریادار سیاری:

برای مقابله با هر تهدید دشمن برنامه خاص داریم

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: خوشبختانه وضعیت در بحث دفاع از کشور در ابعاد زمین، هوا و دریا مطلوب و آمادگی لازم فراهم است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری رسا، امیر سرتیپ دریادار حبیب‌الله سیاری در حاشیه برگزاری اجلاسیه دانش‌آموزی کنگره 3000 شهید استان قزوین در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خوشبختانه وضعیت بسیار خوبی در بحث آمادگی دفاع در ابعاد زمین، هوا و دریا داریم.

وی بیان کرد: امروز در تمرینات و اقدامات رزمی که به عمل می‌آوریم توانمندی‌ها را مورد آزمایش قرار داده و با استفاده از تجربیات 8 سال دفاع مقدس مبتنی بر فناوری روز، تهدیدها را رصد و شناسایی می‌کنیم و برای مقابله با هر تهدید دشمن برنامه خاص داریم.

سیاری تصریح کرد: یکی از دلایلی که دشمن تا بن دندان مسلح  جرات حمله و تجاوز را ندارد، وجود آمادگی در کشور است.

معاون هماهنگ کننده ارتش با اشاره به تحریم‌ها در حوزه دفاعی تصریح کرد: ایران از آغاز انقلاب تحریم بوده و به این تحریم‌ها عادت داریم و در همین تحریم‌ها  توانستیم تجهیزات موردنیاز چرخه دفاعی از جمله ناو، زیردریایی، ناوشکن، موشک، انواع پهباد، سامانه پدافند هوایی، هواپیما و تجهیزات فضایی تولید می‌کنیم.  تولید این تجهیزات زیر فشار تحریم‌ها بوده اما با افتخار، ابتکار و خلاقیت به این امور دست یافته‌ایم.

سیاری گفت: کنگره ملی 3000 شهید استان قزوین با این گستردگی کار ارزشمندی است به ویژه حضور جوانان و دانش‌آموزان که قشر مورد تهدید دشمنان هستند، آشنایی این نسل باید با تاریخ انقلاب و دفاع مقدس و چگونگی رسیدن کشور به این نقطه از پیشرفت حائز اهمیت است.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها:

نظر شما