شناسهٔ خبر: 29337995 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

احتمال ابقا کادرفنی کم است

رحیمی: با قطعی شدن جدایی یزدی سرمربی تا فردا معرفی می‌شود/فرصت سوزی کردیم

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال خوزستان از انتخاب سرمربی جدید تا فردا برای این تیم خبر داد.

صاحب‌خبر -

محمد رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد اینکه گفته می‌شود هیأت مدیره باشگاه استقلال خوزستان روی تغییر سرمربی این تیم به جمع بندی رسیدند، گفت: نظر کل اعضای هیأت مدیره همین است. فرصت خوبی داشتیم و می‌توانستیم نتایج خوبی بگیریم که این اتفاق نیفتاد. یک فرصت سوزی رخ داد چرا که ما با تیم‌های پائین جدولی بازی داشتیم و می‌توانستیم خودمان را بالا بکشیم. در این مدت از داریوش یزدی حمایت کردیم اما با وجود احترام برای او به نظر می‌رسد تغییر کادرفنی به نفع مجموعه و یزدی باشد. بازی‌های سختی در پیش داریم و اعضای هیأت مدیره نظرشان این بود که تیم نیاز به شوک دارد.

وی افزود: شاید تغییر کادرفنی یکی از شوک‌های خوب برای کسب نتیجه بهتر باشد. قبلا هم گفتیم مشکلاتی وجود داشته و مشکل فقط از کادرفنی نیست اما به نظر می‌رسد در این برهه از زمان با تغییر کادرفنی بتوانیم شرایط بهتری را ایجاد کردیم. یزدی زحمت زیادی کشیده و اعتقاد داریم یکی از بهترین و سالم‌‌ترین مربیان کشور است اما به هر حال هر مربی در یک برهه از زمان به مشکلاتی بر می‌خورد که با یک جایگزین مناسب می‌توان شرایط بهتری ایجاد کرد. هر چهار نفر عضو هیأت مدیره این نظر را داشتند. امروز نظر قطعی‌مان را در این مورد اعلام می‌کنیم.

عضو هیأت مدیره استقلال خوزستان در مورد اینکه آیا احتمال ابقا یزدی وجود دارد، تصریح کرد: احتمال این اتفاق کم است اما تلاش می‌کنیم تا به بهترین نتیجه برسیم.

رحیمی در مورد اینکه آیا گزینه‌های جایگزینی یزدی مشخص شده است، گفت: تا فردا همه چیز مشخص می‌شود. البته اگر قرار بر تغییر باشد تا فردا گزینه‌ها مشخص می‌شود و ما تا همان فردا هم سرمربی را انتخاب می‌کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که اگر قرار است تا فردا سرمربی را معرفی کنند به نظر می‌رسد قبل از تصمیم به برکناری یزدی مذاکراتی برای انتخاب جایگزین صورت گرفته، اظهار داشت: مذاکره‌ای نشده اما گزینه‌های خوب و حتی بومی وجود دارند که بتوانیم با آنها صحبت کنیم. 

رحیمی در پاسخ به این سوال که وقتی می‌گویند همه هیأت مدیره موافق تغییر کادرفنی هستند چطور از عدم قطعی بودن این اتفاق صحبت می‌شود، گفت: در جلسه قبلی دو نفر از اعضا غایب بودند. قرار است امروز در یک جلسه همه اعضای نظر قطعی خود را اعلام کنند. نظرمان را در ادامه به اطلاع مدیران گروه ملی‌ هم می‌رسانیم تا تصمیم نهایی اتخاذ شود.

انتهای پیام/

نظر شما