شناسهٔ خبر: 29337964 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

دادستان اردبیل عنوان کرد:

تشکیل پرونده کیفری برای ‌مجتمع کشتارگاه صنعتی اردبیل

نمایندگی اردبیل

‌دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل از تشکیل پرونده کیفری برای ‌مجتمع کشتارگاه صنعتی اردبیل خبر داد.

صاحب‌خبر -

‌به گزارش‌، ناصر عتباتی در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: هدف اصلی که در این رابطه پیگیر آن هستیم اخذ حق و حقوق دولتی بوده که پرونده در این حوزه در دست کارشناسی و بررسی است. 

  

دادستان اردبیل اظهار کرد: با توجه به مشکلاتی که در کشتارگاه صنعتی اردبیل وجود داشته دستگاه قضایی به این موضوع ورود کرده و با تشکیل پرونده به دنبال حل مسائل و مشکلات در این واحد صنعتی هستیم. 

عتباتی با اشاره آخرین وضعیت این واحد تولیدی خاطرنشان کرد: در حال حاضر یکی از مشکلات عمده این واحد بدهی‌های معوق به سیستم بانکی و عدم پرداخت حق و حقوق دولتی است، بطوری که بررسی و رسیدگی به این موضوع به اداره آگاهی واگذار شده تا اقدامات بعدی برای حل این مشکلات انجام شود. 

  

عتباتی با اشاره به اینکه روند واگذاری کشتارگاه صنعتی اردبیل صحیح است، تصریح کرد: واگذاری این واحد مشکلی نداشته اما بعد از واگذاری وام بانکی که باید تسویه می‌شده و معوقاتی که باید پرداخت می‌شده، انجام نشده است. 

  

وی بیان کرد: در حال حاضر کشتارگاه صنعتی اردبیل در حدود 23 تا 24 میلیارد تومان معوقه از سال 85 دارد که باید پرداخت این معوقات تعیین تکلیف شود. 

  

به گزارش ایسنا، این مجتمع یکی از بزرگترین کشتارگاه‌های صنعتی شمالغرب کشور است که  با ظرفیت کشتار بیش از 4 هزار راس دام سبک و سنگین بوده و از مجتمع‌های اشتغالزای منطقه به شمار می‌رود که بدهی‌های معوق بانکی مهم‌ترین مشکل این واحد به شمار می‌رود.


انتهای پیام

نظر شما