شناسهٔ خبر: 29337919 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

سردار غیب پرور:

آمریکا ببر کاغذی با هیمنه پوشالی است/ آینده جهان متعلق به آمریکا نیست/ ملت ایران دین خود را با دنیا معامله نمی کند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: آمریکا ببر کاغذی است که فقط هیمنه پوشالی دارد و عربده کشیده و ملت های دنیا را به خاک و خون می کشد ولی چه بخواهند و چه نخواهند دوران بیداری آزادگان جهان به ویژه مسلمین فرا رسیده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، سردار «غلامحسین غیب پرور» در اجلاسیه جامعه زنان کنگره 3 هزار شهید استان که امروز (سه شنبه 22 آبان) که در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی قزوین برگزار شد، بیان کرد: شهدا رمز بقای انقلاب اسلامی هستند و این شهیدان ثابت کردند در این دوران هم می توان حسینی بود.

 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: انقلاب اسلامی با همه عظمتی که دارد مینیاتوری از عاشورای محرم سال 61 است و شهیدان در مکتب حضرت سید الشهدا (ع) به خوبی شاگردی کردند؛ از بین شهدا، کسانی بودند که حتی یکبار هم امام (ره) را ملاقات نکردند ولی زاویه زاویه زندگی آنها ترجمان محبت به امام (ره) بود.

 

وی با بیان خاطره ای از شهید رجایی عنوان کرد: شهید رجایی ساده زیست و کوه ادب بود و ای کاش در مجالس شهدا بی تکلف بودن و بی هیاهو بودن را تدریس می کردند البته نه تنها شهید رجایی بلکه سایر شهدای ما هم چنین ویژگی داشتند.

 

غیب پرور با اشاره به ویژگی های مرحوم ابوترابی تأکید کرد: مرحوم ابوترابی اسارت را به اسارت درآورد و در کوه استواری بر قله ایستاد، در قله قرار گرفتن ابوترابی منحصر به دوران اسارت او نبود بلکه بعد از دوران اسارت هم او قبله گاه بخش زیادی از جوانان این کشور شد و هنوز هم همه آزادگان ما به مرحوم ابوترابی به عنوان نماد، الگو و سرمشق می نگرند.

 

* شهدا شناسنامه و هویت ملت ایران هستند

وی توضیح داد: شهدای مردم قزوین فقط متعلق به مردم این شهر نیستند، شهدایی همچون رجایی، بابایی و لشکری متعلق به همه ایران اسلامی و همه امت اسلام هستند، شهدا شناشنامه و سجل هویت ملت قهرمان ایران هستند و ما سجلی غیر از شهدا نداریم و دنیا باید ما را با این شهدا بشناسد.

 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: شهیدان ما کسانی بودند که برای مطاع دنیا حرکت نکردند، آنها رفتند تا اسلام بماند و شهدای ما بدون ادعا و توقعی برای اعتلای اسلام قیام کردند و بزرگترین سرمایه وجودی خود یعنی عمرشان را دادند تا ما در خط انقلاب اسلامی بمانیم.

 

وی اعلام کرد: انقلاب اسلامی پدیده ای بی نظیر است و دشمن برنتابید پیام انقلاب را و این دشمنی تا به امروز ادامه دارد، دشمن می خواهد ما پای دین خود ایستادگی نکنیم، سراغی از شهدا نگیریم، اثری از اسلام و قران و پیامبر نباشد و در واقع دشمن، اسلام آمریکایی را می خواهد.

 

* دومینو اضمحلال آمریکا آغاز شده است

غیب پرور در ادامه با اشاره به پیام شهدا اظهار کرد: پیام شهدا ایستادگی در این راه مقدس است؛ شهدا می گویند دشمنی دشمن هر روز غلیظ تر می شود ولی به فضل خدا شاهد هستیم که بر سر دشمنان چه آمده و نکبت تمام وجود آنها را گرفته است.

 

وی عنوان کرد: امروز شاهد هستیم که آمریکای، آمریکا 40 سال قبل نیست، ضعف شدید دچار حکام آمریکا شده است؛ آمریکا ببر کاغذی است که فقط هیمنه پوشالی دارد و عربده کشیده و ملت های دنیا را به خاک و خون می کشد ولی چه بخواهند و چه نخواهند دوران بیداری آزادگان جهان به ویژه مسلمین فرا رسیده است.

 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه رژیم آل سعود و رژیم صیهونیستی اهرم های آمریکا در منطقه هستند، گفت: رژیم آل سعود تفاوتی با رژیم صیهونیستی ندارد و امروز به یُمن ایستادگی مردم منطقه و بیداری مردم مسلمان بلاد اسلامی، آمریکایی ها دائم شکست می خوردند.

 

وی تصریح کرد: باید باورمان شود دومینو اضمحلال آمریکا آغاز شده و آینده جهان متعلق به آمریکا نیست بلکه متعلق به اسلام و مسلمین و کسانی است که سال های سال در مکتب پیامبر تلمذ کرده اند و به عنوان امت محمد به دفاع از انقلاب اسلامی می پردازند.

 

* ملت ایران دین خود را با دنیا معامله نمی کند

غیب پرور با اشاره به مشکلات و فشارهای اقتصادی در کشور، خطاب به دشمنان انقلاب اسلامی اظهار کرد: شما توقع دارید ما دین و آبرویمان را معامله کنیم بر سر اینکه گوشت، نخود و لوبیا گران یا ارزان می شود؛ البته ما دلخور هستیم که چرا باید کشور ثروتمندی دچار چنین آسیب هایی شود ولی بخشی از این مشکلات متوجه دشمنان است و بخشی دیگر به بی مدیریت ها باز میگردد که در کشور وجود دارد.

 

وی توضیح داد: دشمنان اسلام در رأس آنها آمریکا کور خوانده است، ما غمگین و سست نمی شویم و اهل معامله دین با دنیا نیستیم زیرا مردم ما به برکت این انقلاب در جایگاه بلندی هستند و در بیرون از مرزهای این مملکت، انوار انقلاب اسلامی تابناک تر از درون کشور است.

 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطر نشان کرد: ملت ایران در جایگاهی است که مایه غبطه دیگران است البته ماندن در این جایگاه شرط دارد و شرط آن این است که مومن نسبت به دین خدا، انقلاب، راه شهدا و هدف بلندی که داریم، باقی بمانیم.

 

وی در پایان یادآور شد: در مجلس شهیدان بهترین سخن بودن پای انقلاب است و این توقع شهدا از ما است و البته مردم ما هم تا به امروز این امر را اثبات کردند و سند این امر هم مدافعان حرم هستند.

 

نظر شما