شناسهٔ خبر: 29337890 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

جاده های مازندران برفی شد

ساری -ایرنا- با نفوذ جریان ناپایدار در مازندران بارش برف و باران همراه با مه آلودگی در محورهای اصلی این خطه شمال کشور از جمله کندوان ، هراز ، سوادکوه و کناره شروع شد.

صاحب‌خبر -

بر اساس اعلام مرکز مدیریت راههای مازندران، هم اکنون محور کندوان و هراز برفی و بارانی و سوادکوه و کناره نیز بارانی است.
رئیس مرکز مدیریت راههای مازندران در این باره گفت: محور کندوان از سیاه بیسه تا تونل برفی و هزار چم مه آلود و سایر مناطق این محور همراه با بارانی است.
محسن هاشمی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همچنین در محور هراز ( آمل- تهران) از امامزاده هاشم تا منظریه بارش خفیف برف و مه گرفتگی در جاده حاکم است و در سایر مناطق این محور بارانی است.
وی وضعیت جوی در محورهای سوادکوه ( قائمشهر- تهران) و جاده کناره را بارانی اعلام کرد و با استناد به پیش بینی هواشناسی، احتمال افزایش بارش برف در ارتفاعات را در ساعات آینده دور از انتظار ندانست.
هاشمی به رانندگان توصیه کرد در صورت تردد در محورهای کوهستانی خودروهای خود را به تجهیزات زمستانی مجهز کنند.
وی از رانندگان خواست در صورت نیاز به خدمات راهداری با شماره 141 تماس بگیرند.
هواشناسی مازندران وضعیت جوی این خطه شمال کشور را تا روز پنجشنبه هفته جاری همراه با بارش پراکنده باران پیش بینی کرد که بارش ها در ارتفاعات به صورت برف خواهد بود.
مازندران 10 هزار و 700 کیلومتر جاده دارد که سه هزار و 600 کیلومتر آن راه اصلی است که 600 کیلومتر آن را گردنه و مناطق صعب العبور تشکیل می دهد.
6982/1654

نظر شما