شناسهٔ خبر: 29333776 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

/ضرورت تعامل وزرا با مردم/

میرزایی‌نیکو: تعامل دولت با مردم کشور را به سمت جلو می‌برد

یک عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور گفت: هر چه که بیشتر مسئولان با مردم در تعامل باشند و مشکلات و مسائل و اقدامات انجام شده را برای آن‌ها تبیین کنند، ما می‌توانیم گام‌های بلندتری رو به جلو برداریم.

صاحب‌خبر -

قاسم میرزایی نیکو در گفت‌وگو با ایسنا، درباره اینکه تعامل بیشتر وزرا با مردم چه میزان می‌تواند منجر به تلطیف فضای جامعه شود؟ بیان کرد: وزارتخانه‌ها صرفا اخبار وزارتخانه و یا گزارشی از سفر و یا افتتاح پروژه‌ها توسط وزرا را ارائه می‌دهند در حالی که روابط عمومی وزارتخانه‌ها باید بتوانند ارتباط خوبی با رسانه‌ها برقرار کنند و برنامه‌ها و اهداف وزارتخانه را تبیین کنند.

نماینده مردم دماوند در مجلس تصریح کرد: وزرا باید تلاش کنند تا تعامل بیشتری را در تبیین اهداف وزارتخانه و ارائه اقدامات انجام شده با مردم داشته باشند.

میرزایی‌نیکو اظهار کرد: هر چه مسئولان با مردم بیشتر صحبت کنند و مشکلات و مسائل و اقدامات انجام شده را به اطلاع آن‌ها برسانند، قطعا می‌توانیم گام‌های بلندتری رو به جلو برداریم.

وی خاطرنشان کرد: در شرایط امروز مردم همکاری چشمگیری با دولت دارند. وزرا باید بکوشند تا با برقراری تعامل با مردم از همکاری آن‌ها نهایت استفاده را ببرند.

انتهای پیام

نظر شما