شناسهٔ خبر: 29333331 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد:

وقوع هر جنگی در منطقه باعث نابودی رژیم صهیونیستی می‌شود

امام جمعه موقت تهران گفت: امروز چنانچه جنگی در منطقه یا در فلسطین روی دهد، آخرین جنگ رژیم صهیونیستی خواهد بود؛ زیرا این جنگ منجر به نابودی صهیونیست‌ها می‌شود.

صاحب‌خبر -

وقوع جنگ در منطقه اسراییل را نابود می‌کندبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، حجت الاسلام «سید محمدحسن ابوترابی فرد» امام جمعه موقت تهران در کنگره بین المللی بر فراز اقتدار که به مناسبت هفتمین سالگرد شهادت سردار حسن طهرانی مقدم برگزار شد، اظهار داشت: اگر در دوران دفاع مقدس مقاومت نمی‌کردیم و پیروز نمی‌شدیم، امروز حتی در نقشه جغرافیای جهان هم نامی از ایران وجود نداشت. مزدوران استکبار جهانی به هر کجا دست می‌یابند، آنجا را مانند سوریه و عراق به زمین سوخته تبدیل می‌کنند.

وی افزود: در دفاع مقدس، چون قدرت آتش توپخانه‌ای ما به نسبت دشمن بسیار کم بود، طهرانی مقدم که در سال ۱۳۶۰ جوانی ۲۰ ساله بود، پیشنهاد آتش خمپاره‌ای را ارائه داد که با قبول این پیشنهاد از سوی فرماندهان، مسئولیت هماهنگی این کار را به وی سپردند و بعد از دو سال به عنوان فرمانده توپخانه و دو سال بعد از آن نیز به عنوان فرمانده موشکی سپاه معرفی شد.

ابوترابی ادامه داد: امروز علاوه بر داشتن قدرت پرتاب موشک‌هایی با سوخت جامد، می‌توانیم اهداف مورد نظر حتی اهداف متحرک را با کمترین خطا به صورت نقطه‌زن مورد اصابت قرار دهیم.

وی با بیان اینکه هدف قرار گرفتن مقر داعش آن هم در کمترین فاصله با پایگاه آمریکایی‌ها در سوریه، اقتدار ایران را به نمایش گذاشت، گفت: امروز قدرت جبهه مقاومت به اندازه‌ای است که بنا بر اعلام برخی کارشناسان چنانچه جنگی در منطقه یا در فلسطین روی دهد، آخرین جنگ اسرائیل خواهد بود؛ زیرا این جنگ منجر به نابودی صهیونیست‌ها می‌شود.

انتهای پیام/ ۲۳۱

نظر شما