شناسهٔ خبر: 29333260 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

کشف انبار میلیاردی کالای قاچاق در اصفهان

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از کشف انبار حاوی محموله های خارجی قاچاق به ارزش 3 میلیارد ریال در عملیات کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز این پلیس خبر داد.

صاحب‌خبر -

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ" سعید سلیمیان"رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان اظهار داشت: کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان اصفهان در ادامه برنامه های مقابله ای خود از نگهداری کالاهای خارجی قاچاق در یکی از انبارهای سطح شهر اصفهان مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: کارآگاهان پس از انجام تحقیقات لازم و کسب اطمینان از درستی موضوع طی هماهنگی با مقام قضائی از انبار مذکور بازدید به عمل آوردند که در نتیجه این عملیات تعداد176 شیشه روغن زیتون، 750 قوطی داروی بدن سازی، 51کیسه فلفل سیاه و 5 هزار و 904 بسته ادویه هندی که همگی فاقد هرگونه مدارک گمرکی و به صورت قاچاق وارد شده بودند کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: ارزش کالاهای خارجی کشف شده در این عملیات برابر اعلام کارشناسان مربوطه 3 میلیارد ریال برآورد شده است.

سرهنگ سلیمیان با اشاره به پلمپ انبار با دستور مقام قضائی اظهار داشت: در این رابطه یک فرد متخلف دستگیر و همراه پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

 

انتهای پیام/م

 

کشف انبار کالای قاچاق در اصفهان

نظر شما