شناسهٔ خبر: 29331808 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

در گفت و گو با ایسکانیوز مطرح کرد؛

به نژاد: مشکل خوابگاه دانشجویان مجرد برطرف شد/ دانشجویان متاهل، در انتظار دریافت خوابگاه

معاون دانشجویی دانشگاه تهران گفت: دانشجویان متقاضی خوابگاه های متاهلی در نوبت دریافت خوابگاه هستند و مشکل خوابگاه دانشجویان مجرد دانشگاه تهران برطرف شده است.

صاحب‌خبر -

حسن به نژاد در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز در خصوص جلوگیری از بروز مشکلات صنفی دانشجویی گفت: در ابتدای سال تحصیلی جدید به دلیل ظرفیت پذیرشی که داشتیم با کمبود فضای خوابگاه برای اسکان دانشجویان مواجه شدیم که با تدابیر در نظر گرفته، مشکل اسکان حل شد.

به نژاد ادامه داد: دانشجویان متقاضی خوابگاه‌های متاهلی در نوبت دریافت خوابگاه هستند و خوشبختانه هم اکنون هیچ مشکلی در خوابگاه های مجردی نداریم.

معاون دانشجویی دانشگاه تهران اظهارداشت: در صورتی که بین سازمان های مربوطه و دانشگاه ها هماهنگی صورت گیرد باشد قطعا دانشگاه ها قادر هستند برنامه ریزی کامل برای برنامه هایی که به آن تعهد دارند رسیدگی کنند.

وی تصریح کرد: دانشگاه ها موظف بوده به دانشجویان خدمات رفاهی، آموزشی و پژوهشی بدهند و تنها با برنامه ریزی می توانیم کیفیت خدماتمان را افزایش دهیم.

به نژاد با اشاره به 16 آذر روز دانشجو و اینکه آیا دانشگاه تهران برنامه ای در این روز دارد یا نه تاکید کرد: تشکل های دانشجویی در حال تدارک برای برنامه روز دانشجو هستند و سخنرانی هایی در دانشگاه داریم اما زود است که در این خصوص برنامه ها را اعلام کنیم و برنامه ها باید تکمیل و بررسی شود.

انتهای پیام/

28 / 167

نظر شما