شناسهٔ خبر: 29331711 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

در گفت و گو با فارس

طالبی: ذوب آهن از نظر بدنی مشکل دارد/قلعه‌نویی می‌ماند این تیم مدعی قهرمانی بود

بازیکن اسبق تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: ذوب آهن در این فصل در نیمه دوم از نظر بدنی مشکل دارد و به هیچ عنوان صلابت و قدرت تیمی فصل گذشته را تاکنون نشان نداده است.

صاحب‌خبر -

فرشید طالبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد شرایط نابسامان تیم ذوب آهن و مصاحبه‌هایی که مدیرعامل و سرمربی تیم علیه یکی دو بازیکن این تیم انجام دادند، گفت: ذوب آهن برای رسیدن به موفقیت باید آرامش خود را حفظ کند اگر فصل گذشته این تیم در نیم فصل دوم رشد کرد و نتایج بسیار خوبی گرفت یکی از دلایل‌اش این بود که فضای تیم تنش‌زا نبود باشگاه با ثبات حرکت می‌کرد و ما تنشی را از داخل باشگاه ندیدم که به بیرون از باشگاه و رسانه‌ها درز پیدا کند. 

وی درمورد اینکه سعید آذری از رشید مظاهری به شدت انتقاد کرده و گفته یک بچه‌ اینگونه گل نمی‌خورد گفت: برایم این صحبت‌ها عجیب است زیرا مدیرعامل باشگاه ذوب آهن همواره از بازیکنانش حمایت می‌کرد ولی این گونه صحبت کردن کمی برای من عجیب است. باید قبول کنیم که ذوب آ‌هن نسبت به فصل گذشته تغییرات زیادی داشته است تغییرات گاهی اوقات یقه تیم‌ها را می‌گیرد اینکه شما هر سال مربی عوض کنید به ضرر تیم است. شک نکنید اگر قلعه‌نویی در ذوب آهن می‌ماند این تیم امسال یکی از مدعیان  اصلی قهرمانی لیگ بود ذو ب آهن فصل گذشته در نیم فصل سبک فوتبال‌اش به خواست قلعه‌نویی تغییر کرد و دیگر فوتبال زمینی ارائه نمی‌کردو فوتبال مدنظر قلعه‌نویی را انجام می‌داد. او  امسال از ذوب آهن به سپاهان رفته و ابزارش را هم با خودش برده است و می‌بینید که در سپاهان هم موفق است. 

طالبی افزود: تغییرات در ذوب آهن ایجاد شده و خریدهای جدید ذوب آهن شاید هنوز نتوانستند خود را با شرایط تیم تطبیق بدهند اما آنچه مسلم است اینکه تیم ذوب آهن نسبت به فصل گذشته تغییرات چشم‌گیری داشته است. 

طالبی درمورد گفته‌های سعید آذری و انتقاد از رشید مظاهری گفت: من در این فصل چند بازی از ذوب آهن را دیدم بازی ذوب آهن و تراکتورسازی را هم مشاهده کردم چون به هر دو تیم علاقه دارم برای تراکتورسازی چند سال بازی کردم و در ذوب آهن هم بوده‌ام متاسفم که بگویم ذوب ‌آهن از نظر بدنی در این فصل مشکل دارد بازیکنان این تیم در نیمه دوم به هیچ عنوان تمرکز لازم را هم ندارند وقتی هم فشار روی تیم می‌آید امکان خوردن هر گلی وجود دارد دوست نداشتم این حرف را بزنم اما واقعیت این است که ذوب آْهن از نظر بدنی دچار مشکل است و به هیچ وجه صلابت و قدرت فصل گذشته را در ذوب آهن نمی‌بینیم. 

وی افزود: فصل گذشته اگر ذوب آهن در نیم فصل اول نتیجه خوبی نگرفت اما تنش به بیرون ازباشگاه درز نکرد نبود آرامش به ضرر باشگاه تمام می‌شود. 

انتهای پیام/

نظر شما