شناسهٔ خبر: 29331699 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

امید در گفت‌وگو با فارس مطرح کرد

تعیین تکلیف مدرسین استان تهران تا پایان سال ۹۷

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی با بیان اینکه تکلیف تمامی مدرسین و ارزیابی آنها به جز مدرسین استان تهران تا پایان سال مشخص خواهد شد گفت: برای ابتدای سال تحصیلی ۹۹-۹۸ تمامی مدرسین دانشگاه از فیلتر هیأت‌های اجرایی جذب عبور کرده‌اند و دارای هویت تثبیت‌شده هستند.

صاحب‌خبر -

محمد حسین امید رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس با اشاره به ارزیابی مدرسین این دانشگاه که چند ماهی است آغاز شده و وضعیت اساتید استان تهران گفت: تکلیف تمامی مدرسین و ارزیابی آنها به جز مدرسین استان تهران تا پایان سال مشخص خواهد شد.

وی افزود: چون تعداد مدرسین دانشگاه علمی و کاربردی در استان تهران زیاد است این ارزیابی بیش از یک سال طول خواهد کشید.

رئیس دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی تصریح کرد: بازنگری تمامی مدرسین دانشگاه علمی و کاربردی تا پایان سال تحصیلی ۹۸-۹۷ انجام خواهد شد و فقط ۲۰ درصد این بازنگری باقی مانده است که در مدت باقیمانده قطعا این کار پایان خواهد یافت.

امید گفت: برای ابتدای سال تحصیلی ۹۹-۹۸ می‌توانیم بگوییم که تمامی مدرسین دانشگاه از فیلتر هیأت‌های اجرایی جذب عبور کرده‌اند و دارای هویت تثبیت‌شده هستند، ضمن اینکه مراکزی که می‌توانند اساسنامه داشته باشند، به سمت مأموریت‌گرایی سوق پیدا خواهند کرد.

انتهای پیام/ 

نظر شما