شناسهٔ خبر: 29330596 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

معاون وزیر امور خارجه سوریه تصریح کرد؛

طرح های صادقانه ایران برای پایان بحران سوریه

خبرگزاری صدا و سیما نوشت: معاون وزیر امور خارجه سوریه تصریح کرد، جمهوری اسلامی ایران طرح های صادقانه ای را برای کمک به دولت و مردم سوریه به منظور پایان جنگ و بحران در این کشور ارایه می کند.

صاحب‌خبر -

فیصل مقداد این مطلب را در در دمشق و در پی دیدار حسین جابری انصاری دستیار ویژه وزیر امور خارجه کشورمان در امور سیاسی با ولید المعلم وزیر امور خارجه سوریه بیان کرد.
این دیپلمات ارشد سوریه در ادامه گفت، در دیدارهای امروز حسین جابری انصاری با بشار اسد و ولید المعلم رئیس جمهوری و وزیر امور خارجه سوریه، دو طرف درباره کارآمدترین سازوکارها برای برون رفت از بحران سوریه به رایزنی نشستند.
فیصل مقداد با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران همواره از طرح های سوریه در ارتباط با حل سیاسی بحران سوریه حمایت کرده و می کند، گفت، جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات و محافل سیاسی ایده ها و طرح های سازنده ای را برای برقراری مجدد امنیت و استقرار در سوریه ارایه می کند.
وی همچنین از حمایتهای بی شائبه جمهوری اسلامی ایران از سوریه، در طول سالهای جنگ علیه تروریسم قدردانی کرد و افزود، دمشق و تهران در یک سنگر در برابر دشمنان این منطقه و به ویژه آمریکا و مزدورانش ایستاده اند.
برپایه این گزارش، معاون وزیر امور خارجه سوریه خاطرنشان کرد، کشورش در کنار جمهوری اسلامی ایران، به عنوان یک کشور دوست و برادر، برای مقابله با تحریم های ظالمانه و همچنین سیاستهای منطقه ای آمریکا ایستاده است.
فیصل مقداد همچنین ابراز امیدواری کرد جمهوری اسلامی ایران با اقتدار در برابر طرح های امپریالسیم آمریکایی بایستد و در جهت تحقق اهداف و آرمانهای ملت "برادر" ایران گام بردارد.

49311

نظر شما