شناسهٔ خبر: 29329898 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

7.5 میلیارد ریال صرف نوسازی مسکن شهرآباد مانه وسملقان می شود

به گزارش ایرنا محمدرضا خباز روز دوشنبه در جریان دیدن از شهرآباد و بررسی مشکلات آن، با تخصیص اعتبار مزبور برای بازسازی و نوسازی 75 واحد مسکونی این منطقه موافقت

صاحب‌خبر - به گزارش ایرنا محمدرضا خباز روز دوشنبه در جریان دیدن از شهرآباد و بررسی مشکلات آن، با تخصیص اعتبار مزبور برای بازسازی و نوسازی 75 واحد مسکونی این منطقه موافقت کرد.
همچنین در این دیدار اعطای تسهیلات بانکی به 35 نفر از پرسنل پدافند نیروی هوایی، هوشمندسازی 2 کلاس درس و نیز سامان دهی روشنایی معابر و آسفالت مسیر این منطقه مصوب شد.
استاندار خراسان شمالی در این بازدید، امنیت را از نان شب ضروری تر خواند و گفت: پدافند نیروی هوایی شهرآباد علاوه بر امنیت آسمان استان، چهار استان دیگر را پوشش می دهد.
خباز، روحیه و انگیزه بالای پرسنل این پدافند را از دلایل موفقیت آن یاد و بیان کرد: ارتش با تمام قوا در حال خدمت به مردم و دفاع از کیان میهن اسلامی است.
جانشین فرمانده پدافند نیروی هوایی شهرآباد نیز با اشاره به برخی مسائل این منطقه، گفت: البته این مشکلات باعث نمی شود که نیروها از وظیفه خطیری که برعهده دارند، بازبمانند.
سرهنگ محمد همایونی راد، فرسودگی برخی از منازل مسکونی ، مشکل آسفالت بخشی از مسیر ارتباطی و نبود جایگاه سوخت را از جمله مشکلات این منطقه برشمرد.
شهرآباد نیروی هوایی از توابع بخش سملقان، در 75 کیلومتری شهر آشخانه مرکز شهرستان مانه و سملقان، و 120 کیلومتری غرب بجنورد قرار دارد.
5132
انتهای پیام

نظر شما